掃呢頁CODE去手機

2014年8月13日 星期三

[FACE 377] 陳嘉容衰多口 亂爆 GD嫌矮 GD,陳嘉容,G-DRAGON,MF,




香港切 cake

活動後,大會安排咗一個蛋糕送畀 GD,睇 GD嘅眼神就知佢好感動啦。

全知言

陳嘉容衰多口 亂爆 GD嫌矮

IGBANG隊長 G-Dragon又嚟香港喇!

上個月 29號, G-Dragon先同 BIGBANG嘅隊友勝利同太陽嚟香港出席手機遊戲「神魔之塔」見面會,事隔 1星期, GD再喺上星期三( 6日)單拖嚟香港出席另一品牌活動。

可能因為今次嚟香港係為咗一個手袋品牌,同上次為手機遊戲來港唔同,今次 GD明顯嚴肅咗。不過貴為 K-pop一哥嘅 GD都算合作嘅,喺佈景板前企足兩分鐘任影。全知言仲發現,活動後有份出席活動嘅過氣 model齊齊搵 GD集郵。不過 VIP( BIGBANG對 fans稱呼)唔使妒忌住,事關最嬲一定唔係合照,而係陳嘉容喺接受內地媒體訪問嗰陣爆 GD擔心自己矮,「他說我很高,合照會顯得他比較矮小……他一點都不矮小,只是我穿了高跟鞋。」

計我全知言話齋,你高過 GD又有咩用?事關 GD先係主角。活動後,品牌即安排咗個生日蛋糕,同本月 18日就 26歲生日嘅 GD提早慶生。陳嘉容姨姨,版位唔係咁上㗎!

最近盛傳 GD將會同周大福又推出聯乘系列,網上更有 GD示範金飾相流出,本地 VIP可能好快又會見到 GD喇!

GD嘅官方身高係 177cm,而陳嘉容就 178cm,大家拍埋高度有距離,其實只係陳嘉容着咗對 4吋高踭鞋啫。

網上圖片

GD去到邊,正常都會見到呢啲場面。

網上圖片



鍾意就快D Share啦!