掃呢頁CODE去手機

2014年8月13日 星期三

[FACE 377] 王菲 45歲生日 李亞鵬贈生疏留言 李亞鵬,王菲,MF,




2014 靚足 45年

今年 45歲,阿菲依然靚,但缺少愛情滋潤,眼神帶點落寞。

網上圖片

全知言

王菲 45歲生日 李亞鵬贈生疏留言

孖 8( 8月 8日)生日嘅王菲,正日生日當日好低調,淨係 po咗張近照上微博多謝大家就算。壽星女個 po冇乜特別,反而佢前夫李亞鵬嘅留言就有睇頭得多,一句:「孩兒她娘內什麼生日快樂」,已經夠晒話題。宣布離婚唔夠 1年,李亞鵬稱呼王菲做「孩兒她娘,內什麼(北京語,意即那什麼……)生日快樂」,連名都唔嗌,絕到呢!

原來上年 9月,王菲喺宣布離婚後,就喺微博 po過一句「內什麼,不會出家」,而李亞鵬當時即轉發微博,更引用前妻口頭禪「內什麼」寫上:「孩兒她娘,內什麼,永遠愛你!」只係今時今日,「永遠愛你」變成「生日快樂」。

當愛已成往事,係咁㗎喇。

1972  3歲

3歲阿菲面圓圓相當趣緻,紮埋孖辮 kawaii呢!

網上圖片

1981  12歲

12歲開始散發少女味,仲識三七面,氣質爆棚。

網上圖片

1984  15歲

15歲開始學人化妝,真係有少少似佢偶像鄧麗君。

網上圖片

1992  23歲

23歲仲用緊「王靖雯」藝名唱廣東歌,憑〈容易受傷的女人〉升呢做天后。

網上圖片

上年 9月,王菲喺微博留言後,李亞鵬即引用佢嘅「內什麼」,寫上「永遠愛你」。但離婚接近 1年,「永遠愛你」當然消失,換嚟 1句「生日快樂」就算數。



鍾意就快D Share啦!