掃呢頁CODE去手機

2014年9月19日 星期五

[忽然1周 999] 江希文約「弟弟」嘆咖啡 江希文,MW,




江希文同大自己廿年嘅老公冇代溝,估唔到同細自己咁多嘅「弟弟」一樣傾得埋,真係厲害!

媽咪姐

江希文約「弟弟」嘆咖啡

江希文自從同大律師胡漢清生咗個女之後,就過住幸福少奶奶嘅生活,唔係 shopping就 high tea,不知幾寫意,完全懶理奶奶胡老太嘅攻擊。嗱,呢日三點三,又見佢喺銅鑼灣 high tea,但今次就唔係同老公囡囡一齊,反而係個造型 rock rock哋嘅「弟弟」,江希文同人傾到手舞足蹈,興奮到呢!走嗰陣仲見凸腩,呢啲係叫孕味濃吖,定叫幸福發脹呢?







兩個一見到媽咪姐,即刻分頭走扮唔識,呢啲係咪叫做「此地無銀三百両」呢?

着住緊身衫嘅江希文,呈現一條大大嘅士啤呔,唔講真係以為又有咗!

胡漢清錫老婆江希文,連帶對外家一樣咁好,不時陪外父外母行街飲茶。



鍾意就快D Share啦!