掃呢頁CODE去手機

2014年9月19日 星期五

[忽然1周 999] 進擊的慾女 廣末涼子 廣末涼子,BKD_S,MW,




廣末出道時,曾經成為一眾少男的「國民女神」,可惜傳出不倫戀後,即被諷為「不倫人妻」,連累形象及演藝事業下滑。

亞熱帶

進擊的慾女 廣末涼子

35歲嘅廣末涼子雖然跟蠟燭藝術家 Candle June再婚,而且係兩子之母,但今年卻先後傳出跟細佢 9歲嘅佐藤健及永山絢斗搞不倫戀,令形象惡化,以致代言開嘅廣告已明言不會再續約,人氣及星途如雪上加霜。

為搶救面臨崩潰嘅人氣及演藝事業,廣末摒棄以往「玉女」形象,喺新劇《聖女》入面,飾演涉嫌連續殺人嘅魔女外,更係色誘補習學生永山絢斗上牀嘅性女,情節有如 AV。

廣末的劇集《聖女》於 8月 26號開播,第三集收視仍有 7.6%,已經唔錯,亦係日本國營電視台 NHK打破尺度之首作。首集劇情跟香港近期發生嘅靚女補習老師引誘學生上牀新聞近似。

廣末涼子同佐藤健 11年拍古裝大河劇《龍馬傳》時已互相有 feel,估唔到劇拍完即撻着。

今年 2月 24日,廣末老公 Candle June去咗福島同新潟做賑災工作,廣末當晚 9點零即上佐藤屋企,逗留到清晨 5點半先坐預約的士返歸。

25歲佐藤健屬日本 Amuse旗下藝人,拍戲劇為主。

03年正係廣末事業如日中天,卻突然同岡澤高宏奉子結婚。估唔到婚姻只維持 4年, 08年離婚,廣末負責養囝囝。

廣末跟 Candle June(中)於 10年 3月喺一個賑災活動相識,同年 10月結婚。可惜因廣末緋聞,以致兩人婚姻一直被傳不穩。

牀戰嫩男

《聖》故事講廣末大學時期,曾替高中生永山絢斗補習,兩人發生關係。事後廣末對永山講過,若然大學考試合格、成為大人嘅話,就會做佢戀人。點知講完呢句說話之後,廣末突然消失咗。 10年後兩人再重遇,廣末變成一個連續殺人嘅疑犯,而永山就成為佢辯護律師。兩人重燃愛火嘅同時,廣末不為人知嘅「魔女行徑」陸續被揭穿。

廣末出道以嚟,都係走清純玉女路線,更被封為「正統玉女掌門人」。 03年跟模特兒兼時裝設計師岡澤高宏結婚, 08年離婚,卻因受岡澤黑道背景影響,令演藝事業停滯不前。 10年跟蠟燭創作藝術家兼和平活動家井筒順(藝名 Candle June,但因屬入贅,故改姓廣末)結婚, 11年生下次子,卻又傳出廣末不時出去偷食,以致跟 Candle June婚姻名存實亡。最近因被拍到夜宿佐藤健家,即被扣上「不倫人妻」之名,令其已下跌人氣更如滑梯直瀉。

喺新劇《聖女》飾演學生嘅永山絢斗,抵受唔住補習老師廣末誘惑發生關係。觀眾對兩人牀戰雖然邊睇邊鬧,但證明吸睛指數好高!

廣末要靠《聖女》翻生,所以戮力宣傳,早前仲挑戰吹玻璃,之後仲上節目 show自己嘅製成品。

廣末瓣瓣撈

近年廣末有感事業危機,已不顧形象,除《聖》飾演慾女外,喺新片《殘留的思緒》挑戰火辣鋼管舞、去年拍電影《戀七夜》俾男人摸胸,仲上埋電視台做綜藝節目。為求翻生,廣末完全豁出去。辛苦過楊思琦多多聲。

舊年尾,廣末就喺堺雅人孭飛嘅劇集《 LEGAL HIGH 2》客串飾演冷面女法官。

喺《年輕人們 2014》飾演醉心舞台劇女生,係主角瑛太前女友。

電影《戀七夜》中,飾演被捲入豐臣秀吉被暗殺案嘅妓女,戲中俾男演員摸胸又撩陰。以往純情玉女形象冇晒。

摸胸

撩陰



鍾意就快D Share啦!