掃呢頁CODE去手機

2014年9月19日 星期五

[忽然1周 999] 情慾秋香露股 王晶生剝文凱玲 文凱玲,王晶,BKD_S,MW,




文凱玲 3圍數字為 33D、 23、 34.5,加埋 42吋長腿,難怪被晶哥睇中。

娛樂喧

情慾秋香露股 王晶生剝文凱玲

王晶𠱁女剝衫有一手,

晶女郎個個肯搏肯露,

最近他簽了 2010年落選港姐文凱玲( Connie),

更安排她在新片《唐伯虎衝上雲霄》中做女二,有大膽全裸露股鏡頭。

33D的 Connie化身情慾秋香,色誘男主角杜文澤!認真是橋唔怕舊,最緊要受。

王晶力讚 31歲的文凱玲 body嫩口但思想成熟︰「佢真實 31歲,但個樣似廿幾,

我要捧佢做 Meg Ryan(美琪賴恩)!」比起昔日陳煒半裸鴛鴦浴及孟瑤濕身現乳貼,文凱玲明顯更搏。








𡃁模要出位唔易,最緊要識泊碼頭,否則露完都是嘥氣! 2010年港姐出身的文凱玲,甫成為晶女郎即被力捧,在新片《唐伯虎衝上雲霄》中飾演秋香,其中一場大膽的沖涼戲,更特寫其白滑玉背、波邊及豐臀,比女主角 DaDa(陳靜)更搶鏡。

Connie坦言拍這幕戲考慮咗好耐︰「開頭都幾擔心,晶哥細心解釋話係劇情需要,只係好性感咁自己沖涼,唔會有對手。拍攝時換好晒衫投入咗個角色,都唔係太驚。因為要全裸,膠紙黐住咗三點,事後撕番啲膠紙出嚟,個胸都紅晒。」

誘人波邊

據知呢場沖涼戲,王晶親自監場拍攝,足足拍了兩粒鐘至完成。

無敵股罅

辭職空姐簽王晶

原職空姐的 Connie,多做幾個月便享有一世一折機票的福利,但 Connie為了做晶女郎而放棄︰「拍《唐伯虎》時未簽晶哥,之後大家發覺工作方向好夾,考慮咗好耐,最後都決定辭去空姐全職拍戲。(鍾意演戲?)做幕前覺得好好玩,依家拍緊《賭城風雲 2》,有爆炸、追逐、槍戰,對我嚟講好新鮮。」

31歲的文凱玲,對比其他𡃁模明顯謹言,不想捲入是非,就連評論其他晶女郎都唯唯諾諾。問她與 11年港姐季軍許亦妮拍《喜愛夜蒲 3》時,爭戲服爭仔,她極力否認,強調與許的富貴男友盧啟邦只是好朋友。問到王晶近年冇簽香港人,她有甚麼條件比童菲、孟瑤等內地女星優勝時,她竟尷尬話︰「童菲好 sweet,我(身材)同佢哋差得遠,我返去問晶哥先。」

晶女郎沖涼戲是指定動作。 06年,陳煒半裸與王晶在《提防老千》中演出浴戲(左), 08年孟瑤在《我老婆係賭聖》中,與張家輝浴室肉搏濕身露乳貼。

捧做美琪賴恩

至於王晶則謂︰「我想簽番個可以演喜劇嘅女仔,香港喜劇女演員都四、五十歲嘞。 Connie唔算太細,又做過空姐,談吐淡定,對世情比較了解,演起一啲社會性嘅劇、喜劇或文藝片會到肉啲。」

王晶更表示拍完《唐》後,會安排文凱玲封胸。「開頭想觀眾認識佢,往後唔會太性感。我想捧佢做 90年代嘅 Meg Ryan(美琪賴恩)。」

拍完《賭城風雲 2》,王晶還有一套賭片都預了 Connie份,據知來年更為她度身訂造開拍一齣文藝片。有老闆照,三、四部戲在手, Connie相比其他𡃁模,已贏在起跑線。

文凱玲樣貌與美琪賴恩確有七分相似,至於喜劇細胞,就有待驗證。

美琪賴恩 89年憑喜劇《 90男歡女愛》走紅,其中一幕演性高潮的戲至今仍為人津津樂道。

在《唐》片中文凱玲穿上肚兜色誘杜汶澤,連阿澤都讚:「佢嗰幕沖涼戲對香港女演員來說,已經好大膽,好正!」

13年尾,文凱玲與許亦妮拍《喜愛夜蒲 3》,文指許兩次取去她私伙衫着,惟爆料後,文「被消失」各宣傳活動。更有傳許亦妮男友盧啟邦瞞女友暗交文凱玲。

《蘋果日報》圖片

參選港姐入行

文凱玲(英文名 Connie)今年 31歲, 2010年參選香港小姐獲第八名。未入行前職業是空姐。

落選後的文凱玲,獲李蘊經理人賞識並簽約,成為輝皇娛樂藝人,以業餘身份參演多部電影,包括《喜愛夜蒲 2》、《黑色喜劇》及《喜愛夜蒲 3》等情慾電影。今年她被王晶睇中,成為晶女郎拍《唐伯虎衝上雲霄》。

選港姐時 Connie樣貌身材反而冇咁戰鬥格。

文凱玲之前拍過《喜愛夜蒲 3》,更穿上性感襪帶、內褲,圓渾的臀部任睇唔嬲。



鍾意就快D Share啦!