掃呢頁CODE去手機

2014年9月19日 星期五

[忽然1周 999] TVB賺錢都裁員 藝員局住做 TVB,MW,




今次被裁嘅 50名大台員工,多數係資深幕後人員。而幕前,暫時只有一位收費生活台嘅主持被裁,不過大台一向人工奀,收視又不斷跌,藝人嘅外快都少咗,一樣慘。

媽咪姐

TVB賺錢都裁員 藝員局住做

呢排 TVB認真多事!除咗唔少港男港姐好似高鈞賢、楊洛婷,因為覺得捱咗咁多年都不被重視而決定走人。周二( 16日)下晝,「海鷗」走咗無耐,大台就刮起裁員風暴,總經理李寶安宣布即時炒 50人(兒童節目組係「重災區」)!唉,啱啱過咗中秋,年尾難搵工,媽咪姐都戥班被裁嘅員工慘呀。

大台話就話廣告收入差、盜版影響同埋新免費電視台加入令經營成本增加,所以要裁員去「提升效率」喎。嗱,睇番佢早前公布嘅中期業績,係就係差過之前,但都賺成 7億咁都仲要裁員?查實大台不如對班員工多啲關心,搞好啲製作,挽救番啲收視,自然多番廣告啦。

炒人重災區

大台兒童節目《放學 ICU》嘅 12位幕後人員,只有一位製作統籌可以留低,其他都收到「大信封」,包括出年退休嘅資深監製曾廣平亦「難逃一[!84B2]」。

今次成為裁員重災區嘅兒童節目組其實幫手孕育咗唔少巨星藝員,除咗大家熟識嘅星爺、朝偉。望下張相,朱茵同黃智賢都做過㗎!難怪譚玉瑛姐姐同麥包(麥長青)講起舊同事被裁都幾傷感。

大台真係正值多事之秋,周三( 17日)罕有地為誤播一啲未經證實嘅傳聞片段,登報兼喺《東張西望》同向華強夫婦道歉。

視后楊怡 感嘆

覺得好可惜,《閃電傳真機》同《放學 ICU》好有代表性,希望被裁嘅同事喺外面有更好發展,最重要係公司俾足補償。

麥包 看透世情

裁員當然唔係一件開心嘅事,但希望大家用正面態度去面對。冇擔心會裁到自己,對自己有信心,總之點都唔好放棄。

譚玉瑛姐姐 贈言舊同事

我哋打工仔點會明白公司嘅嘢。咁多多少少係有唔舒服,覺得可惜,始終都喺呢度(兒童組)成長。但無人 sure一間公司會請你一世,人係靠自己最穩陣!

亞視暗開刀

亞姐黎燕珊 欷歔

以前亞視係少林寺。咁後生仔捱吓係應該,有名先有利。但唔係個個都可以帶錢打工,依家咁樣(零底薪續約)點追尋夢想呢?好欷歔!

大台裁員,亞視又點會「執輸」?啱啱就傳出未知 11月續唔續到牌嘅亞視推出劃時代嘅「零底薪續約」計劃,逼藝員變散工。咁執行董事葉家寶就解釋係改合作形式啫,話有啲現有合約藝員可能唔適合做藝員,會「建議」佢哋做其他嘢,又或者可以 keep住簽亞視做經理人,有 job做亞視照抽佣。 Well,咁咪即係變相裁員同減薪囉!

慘在政府講到依家,都未引入多幾個真正有心搞製作嘅免費電視台,一班藝員無得揀,局做!而媽咪姐同大家一樣,愈嚟愈覺得無嘢好睇,嬲爆呀!



鍾意就快D Share啦!