掃呢頁CODE去手機

2014年9月19日 星期五

[忽然1周 999] 「肥菜」變正菜呀! MW,




媽咪姐

「肥菜」變正菜呀!

周二( 16日)美容品牌搞活動,例牌多靚女做代言人,要突圍要博記者影多張相,可以點做呢?

(左起)羅霖、張慧儀、葉蘊儀、徐子珊同張國強齊齊出席美容中心活動,個個扮到靚一靚。不過,瘦咗一個圈嘅葉蘊儀,叉晒腰,明顯信心返晒嚟!

好似 49歲嘅羅霖,雖然喺眾靚女之中,係年紀最大嗰個,不過佢着住 deep V晚裝,胸前可以夾死蟻!反而同佢傳過不和嘅張慧儀只係以珠片泰山裝亮相,就算後生過佢 14年嘅徐子珊都係小低胸啫!點都唔夠美魔女羅霖搶鏡啦。不過咁,媽咪姐今次最想讚吓上年拍《 M Club》被叫「肥菜」嘅葉蘊儀!一輪無見,佢真係瘦咗又靚咗,難怪今次做司儀嘅張國強都話:「依家係咪唔叫『肥菜』叫『正菜』呀?」 41歲嘅葉蘊儀,掂!

上年 keep肥

圖片

早年離婚嘅葉蘊儀,發展藝術事業,獨力湊大一對依家已經十幾歲嘅仔女。佢話最近夜晚戒澱粉質減肥,難怪可以搣甩上年個「肥菜」身形啦。



鍾意就快D Share啦!