網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月11日 星期四

[壹週刊 - 1292] 眾叛親離 經理人劈炮避關淑怡 關淑怡,M1,




現年 14歲的關浚賢,已經高過媽咪大半個頭。

探熱針

眾叛親離 經理人劈炮避關淑怡

作風古怪的關淑怡,近年不時在網上鬧爆網友,甚至連幫她接 job的自己友亦不放過,極之失控。

據了解,雙方沒有合約,純粹友情幫手,為關淑怡義務做經理人的 Marianne(黃敏慧)亦因對方愈來愈難侍候,唔想連朋友都冇得做,決定做完本月底的美國演唱會後劈炮。

出發去美國前,關淑怡做廿四孝阿媽,陪高自己大半個頭的囝囝關浚賢,加埋兩個朋友睇西片《星際啟示錄》,一行人先到 food court醫肚,其間薯條大啖食,有講有笑,完全未有因為眾叛親離,影響心情!

吃力不討好

上月中,關淑怡因不滿工作人員當眾指她不是,竟在 Instagram爆粗鬧爆對方。

據知,這個幫她接 job的工作人員,其實是經理人 Marianne(黃敏慧)旗下一位員工;由於事件始末是關淑怡出發去登台,連搭飛機都遲到引起,但她卻惡人先告狀,加上合作以來吃力不討好,幾經考慮, Marianne決定唔再幫關淑怡接 job。

「 Shirley愈來愈神化,成日小小事唔理原因,只要唔順佢意就係咁鬧,我哋一班朋友同 Marianne講咗好多次,叫佢同 Shirley斬纜,免得連自己都俾佢鬧埋,話口未完,公司個 staff就俾 Shirley喺 Ig( Instagram)狂抦。 Marianne本身百足咁多爪,同 Shirley合作純粹幫手,明知遲早出事,唔想朋友都冇得做, Marianne已經提出唔再幫佢,做埋年尾喺美國個 concert,就正式拜拜。」 Marianne身邊人透露。

Marianne以朋友性質充當關淑怡的經理人,去年兩人連同周麗淇一同出席曾志偉 60歲生日。

上月關淑怡在 IG私人賬戶內,指自己被工作人員當眾指罵,對方正是 Marianne旗下的員工。

早前挺胸露肉為張敬軒演唱會做嘉賓的關淑怡,月底去完美國開演唱會後,便結束同 Marianne的經理人關係。

(《蘋果日報》圖片)

在戲院內關淑怡專登行開,讓囝囝同朋友慢慢傾。

上月關淑怡拖住內地主持李佳念現身頒獎禮,相距廿二年的母子戀哄動一時。

做媽咪稱職

嚇走埋經理人,明年一月的寶麗金廣州騷,又因為之前在馬來西亞一役遲大到被飛出局,但四十八歲關淑怡天跌落嚟當被冚,話之!

早個禮拜,關淑怡與朋友去機場 UA IMAX睇《星際啟示錄》,比媽咪高大半個頭的囝囝關浚賢也有同行,一行四人先在機場的 food court醫肚。

食到近八點,關淑怡戴番副黑超行去戲院,朋友負責買飛,關淑怡叫囝囝幫手買汽水、爆谷,她自己則負責踱步。可以失控在 Ig上潑婦罵街,但對住已經十四歲的囝囝,「癲得」關淑怡始終盡忠職守。

關淑怡母子全程密密傾,毫無代溝,做仔的還不時擺甫士逗媽咪開心。

素顏面黃的關淑怡,邊傾電話邊食薯條,津津有味。



鍾意就快D Share啦!