網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月11日 星期四

G.E.M.豎蠟像被彈唔夠班 G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,




G.E.M.豎蠟像被彈唔夠班



其他影片:>>






國際G.E.M.豎蠟像被踩台 網民:Get Out Pls

鄧紫棋(G.E.M.)昨日在山頂出席蠟像揭幕禮,她和蠟像同穿上第一次巡迴紀念歌衫,雖然近年G.E.M.被稱為「國際漿」,不過有網民質疑她竟然能與眾國際巨星睇齊,在蠟像館佔一席位,似乎未夠班,G.E.M.口窒窒地說:「我冇因為人哋咁講唔開心,好開心好光榮加入呢個大家庭,開心做自己工作。今年無論支持同反擊聲音都好多,好感恩。」



■G.E.M.(右)穿上與蠟像一樣的第一次巡唱歌衫,為自己蠟像揭幕。

問到在內地有不少蠟像被市民非禮胸襲狂咀,G.E.M.呼籲:「咁猖狂,我唔知,冇睇過,驚唔到咁多,希望公民有自己公民意識,睇自己個人修養。」她又自爆三年前感情受創,一人去紐約散心,當時很孤獨地在蠟像館影相,想不到今時今日自己可成立蠟像。

採訪:卓寶花

攝影:陳慧安



■G.E.M.幫「自己」整理好儀容後,便與眾粉絲大合照。



鍾意就快D Share啦!