網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月3日 星期三

蘇康結婚:君如扮醉 千嬅戒酒備戰個唱 君如,楊千嬅,千嬅,吳君如,




蘇永康舉行婚禮,不少好友到場支持,嘉賓離開時都笑容滿面,看來玩得十分盡興。

next 1/1 pre

吳君如扮醉落樓,十分搞笑。

next 1/1 pre

楊千嬅表示冇飲酒,要備戰開騷。

next 1/1 pre

Eric Kwok自己走先。

next 1/1 pre

葉童表現風騷。

next 1/1 pre

歌手蘇永康假尖沙咀舉行婚禮,出席的藝人賓客於晚上十一時許陸續離開,吳君如離開時則扮醉落樓,動作比較浮誇,張開雙手扮失平衡。被問是否飲了很多?她搞笑說:「食咗好多嘢就真!」

至於楊千嬅與老公丁子高就笑住步出會場,她說:「我梗係冇飲啦,啲酒咁肥,我仲要開騷!」她又表示早走是因為早上要搭飛機離開香港。

Eric Kwok先走:等老婆玩得更開心

而音樂人Eric Kwok(郭偉亮)則撇下太太葉佩雯先行離開,並笑說:「走先喇!走咗太太玩得開心啲!」

恩愛夫妻葉童與陳國熹離開時表現興奮,被問場內情況?二人未有回答,只是笑笑口離去。



鍾意就快D Share啦!