網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月3日 星期三

[FACE - 393] 校園片唔夠𡃁 吳千語勁濃妝  29歲林德信扮學生 吳千語,林德信,千語,MF,




吳千語得罪校內大師姐盛君,為避追打,惟有爬上籃球架,呢場戲雖然吊咗威也,但都搞到千語 BB對腳瘀晒! #千語 BB #籃球女神

貼圖區

校園片唔夠𡃁 吳千語勁濃妝  29歲林德信扮學生

王祖藍李亞男下年情人節結婚,盛傳下月 35歲的林峯同 21歲吳千語都快將好事近,兄妹戀有望開花結果!

Chok峯剛以 1億天價加盟英皇,好在千語 BB都唔弱,又有新戲上喇!千語在下月 4日上映的《青春鬥》中做濃妝學生妹,暗戀周麗淇大隻男友徐正曦,又有 29歲都要扮學生的林德信做觀音兵。咁多型男圍住,峯峯要睇緊啲喇!

29歲林德信生得成熟,要扮學生哥讀寄宿學校喎!真係有少少勉強嘅! #林德信 #學生哥

黃百鳴投資嘅戲,但點少得自己客串番一角呢?

千語喺戲中暗戀師兄徐正曦,為咗可以日對夜對,特登加入武術隊習武。

大師姐盛君明知千語加入武術隊係為咗溝仔,最初處處針對,後來化敵為友,大團圓結局。 #盛君 #同 BB爭仔

黃百鳴愛將盛君(右)扮演武林高手,戲中真係打到飛起㗎!

導演事先安排咗武術導師教功夫,可惜千語要拍另一套電影《王家欣》,抽唔到時間返大陸學。

周麗淇男友徐正曦幫千語 BB搽蚊怕膏,咁親密嘅身體接觸,怕唔怕峯峯或者 Niki呷醋㗎? #徐正曦 #摸大髀



鍾意就快D Share啦!