網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月3日 星期三

[FACE - 393] 韓流柏豪潮贏全黑小方 小方,周柏豪,柏豪,方力申,MF,




啱啱放完假返嚟嘅柏豪,行步路都輕盈過人,着住自家品牌出街,好有韓風 feel啫!當然都需要配合心情至帶得出呢個效果

全知言

韓流柏豪潮贏全黑小方

平實同潮,會唔會係一線之差呢?全知言答你,係會㗎。

上星期全知言分別撞到方力申同周柏豪,一黑一白嚟講,全知言 buy周柏豪多啲囉。雖然話全黑上身加對原祖 AJ1夠穩陣,不過小方話晒係明星,成個感覺比較平民囉!

反而出名潮嘅周柏豪就白衫黑褲出街,成個 look簡直係由頭韓到落尾,識着一定跟柏豪,不過佢後生小方 4年、啱啱 30歲,都係一個重要因素嘅!

韓風興大字加數字,黑白配冇得輸!

其實呢排都未算好凍,但係小方一件衞衣都未夠,仲要加件外套拉拉鍊喎,運動員果然係怕凍啲嘅!

小方腳上對原祖 AJ1復刻係潮,不過黑鞋黑衫黑褲,唔太出囉!



鍾意就快D Share啦!