網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月3日 星期三

遠離吳若希遊日補鑊 蕭正楠箍掂翠如「叉足電」 翠如,吳若希,蕭正楠,黃翠如,




遠離吳若希遊日補鑊 蕭正楠箍掂翠如「叉足電」



其他影片:>>






孖蕭正楠遊日煙韌到著 翠如自爆好大食

經常拍拖外遊被斷正的蕭正楠和黃翠如,前晚外遊完東京返港又撞正一眾等候韓星的傳媒,雖然早前有傳吳若希介入令「翠蕭戀」現危機,但似乎緋聞未有影響戀情。



■蕭正楠前晚與女友黃翠如遊日回港撞正大批傳媒,貼心幫女友推行李。

笑住開車走

單拖戴帽和黑超的蕭正楠,前晚在接機大堂被記者發現,邊行邊尷尬地表示趕去停車場取車,問到女友翠如呢?他說:「搞緊行李,因為大家分工。」接着他表示曾兩人有假期到東京濕平,又說:「今次旅程好開心,因為好耐冇唞,亦好耐冇去過旅行,𠵱家叉足晒電!」他亦否認因有緋聞而要安撫女友,強調只不過因為拍劇後想放假休息。

大約過了十五分鐘左右,叉爆電的黃翠如獨自推三篋行李步出機場,直言今次行程十分開心的翠如,被問到有傳蕭正楠此行是旅行箍煲?翠如笑說:「呢個(傳聞)太搞笑喇,你唔講我都唔記得。」再問旅程是否爽爆?她甜笑說:「其實都只係休息。」同時有傳翠如遭高層打壓,傳她在本月中舉行的台慶頒獎禮上,即使有三個半提名亦沒有獎?她說:「視后完全唔會諗,其實有份坐都已經OK!」後來蕭正楠折返並替女友推行李,再到停車場開車走。



■黃翠如等男友安頓行李後,便揸車離去。



■吳若希與緋聞男友蕭正楠前後腳到日本。互聯網圖片

吳若希抵日

這邊廂翠蕭由日本返港,那邊廂吳若希前晚亦啟程到日本拍攝,實在不知是湊巧抑或無緣。

此外,翠如昨日在銅鑼灣出席活動,她再三否認旅行箍煲,並恩愛地說:「冇乜所謂,娛樂新聞都係大家開心,我哋未試過唔好心情對住大家,從來都冇嘈過。」雖然翠如近日不在香港,但仍有留意佔中運動,她說:「我都有為香港祈禱,𠵱家香港係好難過,希望大家都會一條心,希望香港好。」

採訪、攝影:藍文浩、盧妹



鍾意就快D Share啦!