網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月10日 星期三

[FACE - 394] 多條魚 《美人魚》帶挈接夜場騷  Barbie谷咪咕𠱸執 5萬 Barbie,美人魚,夏尉喻,MF,




深明僱主需要,所以 Barbie都會派親筆簽名照,仲送埋自家製「谷咪」咕𠱸!抵用㗎!

真面目

多條魚 《美人魚》帶挈接夜場騷  Barbie谷咪咕𠱸執 5萬

為咗可以喺星爺套《美人魚》撈到一角,「寸嘴 Barbie」夏尉喻拍片扮美人魚兼騎呢亂 rap,雖然怪招出盡都係無助賽果,好彩 Barbie最終都得到星爺賞識,有份扮其中一條美人魚。

雖然只係閒角一條,但靠《美人魚》個朵,已令 Barbie接騷接到手軟,早前去到內地夜場掘人仔,仲好識做派埋自家製嘅「谷咪」咕𠱸。 Barbie好興奮咁話:「最近多咗好多機會去唔同地方做商演!」「周星馳」三字值萬金!

之前「寸嘴 Barbie」夏尉喻一向博出位唔留力,之前喺《喜愛夜蒲 3》半裸兼肉搏大隻仔吳雲甫,之後在星爺新戲《美人魚》選拔,一向積極進取出盡所有法寶,最後成功覓得一角。

Barbie喺《美人魚》選角中搏到盡,話就話輸咗個比賽,不過一樣有份在新戲扮魚,蝕唔晒!

Barbie爭奪星女郎有望,早前亦被拍到與電影監製黃永峰 Charlie傾談新戲《含忍.死人.的士佬》的合作, Charlie仲話:「見 Barbie之前喺《美人魚》咁出位,覺得佢好有喜劇細胞。」

強國客最冧

據知多得《美人魚》帶挈, Barbie除知名度高咗外,同時亦多咗登台機會,騷價更雙倍升幅!最近 Barbie更去到韶關夜場唱騷,全晚輕輕鬆唱 4首歌已經穩袋 5萬,自知米飯班主要冧掂,所以 Barbie好識做喺台上派親筆簽名相同自家製「谷咪照」咕𠱸,現場強國男開心晒!

上週五( 5日),本刊致電 Barbie,她說:「最近好開心,多咗好多機會去唔同地方做商演!佢哋都好熱情,好鐘意我送嘅咕𠱸㗎!(擔心安全問題?)每次去登台都有十幾個保鑣圍住我,我同人群都接觸唔到,所以都好放心㗎!」有錢搵,驚咩啫!

搶咕𠱸

多得《美人魚》帶挈, Barbie在內地愈嚟愈多人識,睇吓啲人情緒咁高漲就知佢幾咁受歡迎

簽埋名

Barbie谷咪咕𠱸有兩款,一紅一黑實有一款啱顧客口味!

有實 Q

成功升呢, Barbie每次登台都必定有十幾個大漢保鑣護身,一般男子好難上到台!

究竟有幾多條美人魚?

星爺新戲《美人魚》嘅角色,人人爭餐死,不過名額有限,最終都只係得 5個人可以入圍,不過至今各人嘅角色仍未有定案,根據星爺以往飄忽做法,究竟乜人做乜角色,仍然係一個謎!

網上圖片

星爺執導新片《美人魚》,未開拍前就有傳會由羅志祥擔任男主角,不過套戲上月開鏡後就粉碎此傳聞,至今男主角仍然係未知之數,貫徹星爺一向神秘作風。

《美人魚》賽前,城城緋聞女友 Kabby係大熱兼香港區票后,賽後同樣冇令網民失望,有份參演一角,雖然只係影壇新人,不過下月又有新作品《小姐誘心》出街,拍住周柏豪有激情演出,實力不容忽視。

《蘋果日報》圖片

松岡李那雖然喺《美人魚》有份演出,不過未埋得位嘅,近日就選擇拍拖過日子,上週仲被拍到同男友林德信係西九音樂節狂歡,松岡仲集中火力向林德信放電胸壓兼啜嘴添!



鍾意就快D Share啦!