網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月10日 星期三

[FACE - 394] 分手都搵個好啲嘅藉口吖! MF,




全知言

分手都搵個好啲嘅藉口吖!

好快就到聖誕節,呢個普天同慶嘅日子,亦係情侶分手嘅高危日!雖然分手同生離死別一樣,都係人生必經,之不過分手都要講技巧,求其講個理由敷衍對方,分分鐘激嬲佢,摑你幾巴洩憤就老土

周柏豪 你好悶!

最唔鍾意嘅分手理由係「你好悶!」因為咁樣講即係代表係我錯,但兩個人分開絕對唔應該係一個人嘅問題,雙方都有錯!

欣宜 唔係唔愛係冇咁愛

最討厭嘅分手理由係「我唔係唔愛你,而係覺得我已經冇咁愛你喇!」 What the fxxk!

連詩雅 你對我太好!

最討厭聽到分手時話「你對我太好!」男仔初時欣賞你對佢好,但分手時就嫌你對佢太好,咁究竟對一個男仔好,係好定唔好呢?

李逸朗 對得耐冇感覺

我最唔想聽到係:我對咗你太耐,冇晒感覺!個人覺得呢句係廢話,因為你對住父母都好耐、好多年,但又冇見過你會同佢哋話,由於呢段關係太長,所以要脫離父母關係囉!

姜麗文 第三者搞搞震

最討厭嘅分手理由, simple as it is,係第三者!因為愛一個人要有信任,要有愛, cheating係絕對唔可以原諒!

街坊最憎的分手理由

翁生 性格不合

性格不合!係藉口,都曾經遇過,當時好嬲㗎!

譚生 第三者

最唔鍾意當然係聽到有第三者!每個人都唔鍾意有第三者

KAREN 冇時間

冇時間!其實只有你肯付出,就唔會冇時間囉!

EVITA 家人反對

屋企人反對!兩個人嘅感情同屋企人無關,擺屋企人上枱根本唔係理由!



鍾意就快D Share啦!