網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月19日 星期四

[忽然1周 - 1021] 「藍男婚」變獎門人 祖藍箝實老婆驚會蝕 祖藍,王祖藍,李亞男,藍男,MW,




媽咪姐

「藍男婚」變獎門人 祖藍箝實老婆驚會蝕

喂喂喂,《獎門人》復活喇!咦,咁幾時播呀?已經偷播咗喇!是咁的,周日( 15日)係「藍男」喺迪迪尼結婚嘅大日子,獎門人曾志偉地位崇高,負責嚟主持大局。









為咗搞㷫個場,佢即場安排一班兄弟姊妹團玩《獎門人》經典遊戲「傳紫菜」。錢嘉樂最 so,被安排同亞男個細妹 Joanne「咀嘴」,郭晉安就重口味啲,咀細細粒(陳嘉佳),仲搞到人哋紅都面晒,唔通之前小寶講過自己未拍過拖係真嘅?不過祖藍就醒喇!本來同老婆係對家組,佢 part安仔佢哋,但當見到另一組嘅嘉樂仔咀完 Joanne妹再想咀亞男,佢即時企番老婆隔籬,情願玩多一次傳紫菜,再安排陳美詩企老婆另一邊。 Well,錫亞男嘅機會,梗係不是其他男人

張繼聰似乎真係好驚謝安琪喎!同前兒童節目主持陳佩思咀時,雖然雙手搭實人手臂,但個嘴都保持距離,表現拘謹。

紅都面晒!

咀到開咗竅細細粒主動狼吻祖藍,俾阿 Bob笑佢:「你唔好咁狼死呢個場口好高貴!你究竟幾耐冇掂過男人?」

長居加拿大嘅亞男胞妹「零污染」自然成為眾兄弟「目標」,肥 Bob主動出手剝人件披,狼死程度爆燈。

狙擊亞男妹

錢嘉樂執到支好籌,咀亞男胞妹 Joanne,玩完之後佢仲話:「我好開心。」

今年 19歲嘅亞男胞妹(中)為咗撐家姐都好搏命㗎!超 deep V嘅姊妹裙,事業線同膠紙一併跑出嚟!

紫菜章魚

祖藍唔想嘉樂仔咀自己老婆,所以佢情願咀多次,「犧牲自己」嚟隔開亞男同嘉樂,仲手指指示意老婆留番俾佢喎!

擺 51圍真係唔嘢少,你睇吓 6百幾人,幾大堆頭!

講真,成個婚禮熱鬧真係幾熱鬧嘅,但又真係好似成個《獎門人》搬咗出嚟咁,搞到有份做姊妹又低調開嘅嘉欣 BB,唔多 like,匿埋唔敢玩。媽咪姐教你,向祖藍收番啲騷錢咪得囉!反正佢個婚禮都使咗「幾球」,唔爭在啦。其實祖藍一生人一次做「白馬王子」,搞㷫個場是常識吧!聽聞佢本來諗住開夠 63圍,最後因為有賓客臨時甩底,所以開得 51圍。咪仲好!敬酒都冇咁辛苦,留番氣力生羊 B嘛!呵呵∼

藍男婚嘅 dress code係扮迪士尼人物。 Yo!魯芬 BB crossover《小魚仙》嘅烏蘇拉,都贏足幾條街化妝兩粒鐘,點夠你玩呀?

魯芬 BB同張晉咁搏,即刻攞咗祖藍特設嘅「最佳扮相獎」,一人有封大利是。 BB仲話:「祖藍結婚唔係講笑,我尋日都有去教堂,自己又諗做咩唔早啲結婚。」

張晉蔡少芬兩公婆反串,其實張生仲着 5吋高踭。不過,佢好醒,帶多對 Dr.Martin替換呢!

打底黑魔后

鍾意就快D Share啦!