網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月19日 星期四

[壹週刊 - 1302] 新婚夜冇得洞房 王祖藍:佢唔方便! 祖藍,王祖藍,M1,




守貞潔六年,終於等到洞房,可惜李亞男唔方便,祖藍以短訊回覆本刊時,直認冇得洞房。

探熱針

新婚夜冇得洞房 王祖藍:佢唔方便!

情人節訂終身的王祖藍與李亞男在教會行禮結婚,一對新人由頭喊到尾,又在兩百親友見證下肉緊嘴。

為了迎娶他口中「上帝派來的天使」,王祖藍耗盡二千萬身家,再親寫新歌《青蛙王子》作為新婚禮物。拍拖 6年,兩人堅持守身如玉,終於等到洞房,竟然冇得開齋!「因為佢『唔係好方便』。」王祖藍說。

(模擬圖片)

錫住亞男唔夾硬嚟

三十五歲王祖藍與細他五年的華姐冠軍李亞男「長短腳戀」六年,終於修成正果,行禮時,新郎公開愛的宣言:「李亞男,你係上帝派嚟嘅天使,感謝你嘅愛,圓滿咗我嘅生命,我愛你,但係我嘅愛並唔完美,我願意用我嘅餘生,同你一齊,從今以後我會專一服侍你,正如我專一服侍神一樣!」

新婚夜適逢情人節,雙倍浪漫,可惜守身六年的王祖藍仍然要保持冷靜,冇得洞房。

「唔方便講,因為佢『唔係好方便』,你明唔明呀?」王祖藍說。

要錫住李亞男,絕無夾硬嚟!為了娶他命中的天使,王祖藍去年花過千萬在大埔購入一幢排屋,再豪擲三百多萬豪裝;為感謝外父外母教出一個近乎完美的女兒,王祖藍奉上五百萬禮金,以表誠意!加上三百多萬的巨鑽婚戒和在迪士尼酒店筵開五十多席婚宴,以每席超過二萬,有拳頭般大的鮑魚和花膠菜式,務求李亞男嫁得體面。還有上海、加拿大兩地婚宴,條數計埋二千萬冇走雞。

亞男是祖藍心目中的公主,他們的打扮亦好公主王子 feel。

週日( 15日),祖藍和亞男在迪士尼舉行婚宴,貫徹童話婚禮。

錢嘉樂、湯盈盈和女兒一齊來觀禮。

抱着兒子的洪天明帶同腹大便便的周家蔚到賀。

自認青蛙王子

金錢換體面,對李亞男的一份真摯,王祖藍以歌曲表達。新歌《青蛙王子》,由 John Laudon作曲、新郎親自填詞,在婚宴上冧爆新娘。

「歌詞內容全部係祖藍心聲,佢覺得遇上亞男,就好似青蛙王子搵到公主。祖藍話愛情係生活,唔係童話,只要同亞男一齊,平淡睇電視都係幸福!」祖藍身邊人說。

上週六(二月十四日),八人兄弟團包括阮兆祥、李思捷、阿 Bob等衝去搶新娘,由朱璇、陳美詩、鍾嘉欣、苟芸慧、宋熙年、王君馨及岑麗香等十人姊妹團擋駕,先收到九九九九元開門利是,新郎更要即場著底褲孭阿 Bob行石春路,食榴槤和納豆等,被玩足一個鐘,才成功撞到新娘。

肉緊濕吻

祖藍揭起亞男的頭紗後,拖着她肉緊地濕吻,全場歡呼,祖藍開心得大叫「哈利路亞」。

張晉和蔡少芬、鄺文珣及老公、陳美詩及孫耀威為新人獻唱《全因為你》。

在亞男父母和祖藍母親(右一)見證下,祖藍喊住話:「我受洗喺呢度(九龍城浸信會),我結婚都喺呢度。十三年前佢哋見證我受洗時,我哋仲可以一家人一齊,我今日仍然相信,我爸爸係同我一齊。」

憶亡父三度爆喊

王祖藍排除萬難娶李亞男,一對新人在王菀之的歌聲下,簽字成為正式夫婦,新郎掀起新娘頭紗後,濕吻四秒!婚禮上,一對新人又喊又笑,非常感人。

其間,哭成淚人的王祖藍不斷多謝家人,提起已去世的父親,他更三度爆喊:「我知道天上有兩位爸爸睇住我,籌備婚禮時,媽咪忍受我好多,佢冇出過一句聲,係佢體諒我嘅忙同脾氣,我想大家俾啲掌聲我媽媽。」

接新娘時,姊妹團要求祖藍孭起阿 Bob行石春路。

兄弟團被罰做高難度動作,少啲腰力都唔掂。

對於祖藍愛的宣言,亞男好滿意。

十人姊妹團包括宋熙年、王君馨、岑麗香、朱璇、苟芸慧、陳美詩、鍾嘉欣等,她們收到 9999元開門利是。

憑歌寄意

為了讓婚宴更有回憶價值,王祖藍將找來 John Laudon作曲、他親自填詞的《青蛙王子》獻給李亞男,憑歌寄心聲冧妻。

《青蛙王子》歌詞

聽說跟白雪公主親親

幸福生活從此甦醒

不過我不是白馬王子

我怎麼能靠近

想不到你迷人的眼睛

看得到青蛙的心

現在童話也為你暫停

觸動我的心靈

青蛙王子的聲音

唱出了我的夢我心我生命

上帝在你的心留下愛情

我需要祂的愛陪你走到天明

童話世界的愛情

不過是一種曾經

讓我們再回到客廳

看看電影

沒有法力無邊的精靈

守護着世界的和平

也許會走過黑暗森林

我也與你同行

青蛙王子的聲音

唱出了我的夢我心我生命

上帝在你的心留下愛情

我需要祂的愛陪你走到天明

童話世界的愛情

只不過是一種曾經

讓我們再回到客廳

看看電影

王子公主不是童話

只是愛情愛情

鍾意就快D Share啦!