網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月19日 星期四

[壹週刊 - 1302] 續約陳家瑛  Eason簽 100場演唱會 陳家瑛,陳奕迅,Eason,M1,




Eason將財政大權交給老婆徐濠縈管理,手揸兩億三獨立屋的阿徐,睇準時機計劃再入市。

探熱針

續約陳家瑛  Eason簽 100場演唱會

跟經理人陳家瑛已經約滿的陳奕迅,決意自組經理人及製作公司,不過「兩母子」其實掟煲唔掟蓋,雙方最近簽下新合約,未來兩年,陳家瑛將會為 Eason安排一百場演唱會,狂搵!

老公繼續做「陳永安」(逢五、六、日返內地巡迴),已經有間 2.3億大屋的 Eason嫂徐濠縈,近日密密睇鋪,準備入市。

賺錢換磚頭

去年三月, Eason跟經理人陳家瑛合約期滿,當時 Katie以退休為由,與 Eason和平分手,雙方過渡至二○一四年底,之後便會將所有經理人及製作事宜,全部移交新經理人甘菁菁。

唔再做經理人,但「兩母子」卻換形式繼續合作。近日 Eason跟陳家瑛的 K's Production續約兩年,簽下一百場世界巡迴演唱會合約。

「呢幾年, Eason不停做巡迴,收入好可觀,就算買間二億三嘅獨立屋,都可以 all cash唔使做按揭,阿徐(濠縈)覺得樓市始終有升值潛力,呢排不停睇鋪準備再入市,老公賺錢唔容易,佢覺得買磚頭最穩陣, Eason亦好支持老婆,所以就算辛苦,都繼續逢五、六、日返大陸唱。」 Eason身邊人說。

早於一二年, Eason已經成立自己品牌經理人公司,但只計劃簽新人,與陳家瑛全無牴觸。

「開咗間公司之後, Eason都傾過𡃁模 Evelyn,但最後都合作唔成!到舊年 Katie想退休,佢先開始諗要大搞自己間公司。但管理一間公司唔容易,佢自己又忙,要搵個信得過嘅人合作,後來同 Eason喺 Music Plus時期已經合作過嘅 Lisa(甘菁菁),因為要處理家事離開商台, Eason就同 Lisa傾合作,仲答應對方可以等佢搞掂啲屋企嘢之後,先至埋位。」知情者說。

Katie以阿仔稱呼 Eason,二人關係亦情同母子。

早在英皇時期,擔任高層的甘菁菁(箭嘴)便與 Eason並肩作戰,二人早成好友。

去年一月, Eason獲英國母校 Kingston University頒發榮譽博士,陳家瑛及甘菁菁亦陪伴出席。

情同母子

張學友跟合作無間的陳淑芬反面,連已經攞到期舉行三十周年演唱會亦取消,無轉彎餘地;相反, Eason跟已分手的陳家瑛關係仍然密切,甚至曾形容與對方關係情同母子。

「 Katie覺得自己體力唔夠,又想俾番時間去湊孫,不過咁多年嚟, Eason嘅演唱會都係 Katie負責搞,佢有經驗,喺國內同海外人脈網又強, Eason同 Lisa都覺得演唱會方面嘅嘢,應該交俾 Katie,至於其他好似電影、廣告同商演,就由經理人 Lisa負責。其實舊年 Katie話唔再做 Eason經理人嗰陣,佢哋已經 plan好晒,會用咁嘅方式,繼續合作。」知情者說。

近年主力唱巡迴的 Eason,去年便唱足六十場。

王菲與 Eason曾合唱《因為愛情》,二人更在一二年央視春晚同台演出。

十年功力

有陳家瑛幫手打天下,○七年 Eason曾奪 TVB「最受歡迎男歌星」。

04年離開英皇後, Eason轉簽陳家瑛做經理人,同年推出《夕陽無限好》、《浮誇》等 K歌,橫掃樂壇頒獎禮,事業再創高峰。為成功助 Eason打開內地市場,陳家瑛安排旗下藝人王菲一齊合唱,又鋪橋搭路,令 Eason爭取到國內歌手爭崩頭的春晚演出機會。近幾年, Eason舉行了無數場國內和海外演唱會,單是去年,已巡迴六十場,賺到笑。

去年 3月,雙方合約期滿,同 Eason合作十年的陳家瑛揚言退休,工作安排至 14年底,之後正式移交新經理人甘菁菁,功成身退。

鍾意就快D Share啦!