掃呢頁CODE去手機

2015年2月5日 星期四

[壹週刊 - 1300] 500萬禮金氹掂外母 同李亞男婚前驗身 王祖藍親認腸癌高危:過得一日多一日! 祖藍,李亞男,王祖藍,M1,




婚禮籌備得如火如荼,但本週日,亞男與祖藍仍到藝術中心睇舞台劇。

娛頭

500萬禮金氹掂外母 同李亞男婚前驗身 王祖藍親認腸癌高危:過得一日多一日!

今個情人節,李亞男正式成為王祖藍太太,要成功娶得美人歸,其實過程一點不易。

原來五呎三吋高的他一直不為女方父母接受,去年二月首次提出婚事被拒,到七月,王祖藍親身飛去加拿大再次提親,答應會搞三地婚禮外,又以五百萬做禮金,最終誠意打動外父外母。

除了外形差異,王祖藍還要面對家族遺傳的風險。原來王父在他二十三歲腸癌病逝,承認是腸癌高危的他說:「唔知㗎!始終家族有呢啲嘢,腸癌自己係五十五十,唯有盡量做好啲,養好身體,過得一日多一日!」

防患未然,王祖藍帶埋準太太一齊做婚前身體檢查,平安大吉!

祖藍與亞男一人揸一部車到達藝術中心,泊低車後開始叉電,見亞男手忙腳亂,祖藍立即幫手。

三地擺酒

得五呎三吋高的王祖藍,能夠成功打動五呎九吋國際華裔小姐冠軍李亞男,這半呎距離,亦一度令他不為李亞男父母所接受。

「亞男生得靚身形又好,父母當然希望自己個女搵個登對嘅做對象。第一次見祖藍,竟然矮過個女咁多,真係好難接受,加上亞男思想好單純,佢父母對佢同圈中人拍拖係比較擔心!後來見祖藍對個女好真心,先開始改觀。」李亞男身邊人說。

拍拖六年,現年三十五歲的王祖藍一早想娶李亞男做老婆,但即使雙方認定,亦一定要過父母一關。去年二月,趁李亞男父母來港,王祖藍曾提出婚事,不過卻被拒絕。

「祖藍一三年已開始有 planning結婚,所以一直好努力儲錢買樓,想俾亞男父母覺得佢係個有承擔嘅男人。舊年年頭,亞男父母嚟香港,佢就鼓起勇氣同兩老提親,點知被佢哋拒絕,嗰陣祖藍又擔心又心急。」知情者說。

為成功娶李亞男做老婆,王祖藍只好再接再厲,甚至做足準備功夫。

「舊年七月,祖藍陪亞男一齊返去加拿大探屋企人,因為試過被拒絕,準備再提婚事嘅祖藍心情好緊張,對住兩個長輩硬晒軚,又唔敢講笑!亞男係上海人,喺上海同加拿大都有唔少親朋戚友,所以祖藍自動提出,除咗喺香港大搞,仲會喺上海同加拿大擺酒,當時祖藍仲準備五百萬,作為娶亞男嘅禮金;其實唔係錢嘅問題,但老人家會覺得佢好有誠意,可以俾到安全感自己個女,所以就搞掂咗!」

祖藍父親生前當泥頭車司機,養活一家五口,父親去世後,祖藍成了家中經濟支柱。

王祖藍近日已向親友派喜帖,情人節會在九龍浸信會教堂行禮,翌日再在迪士尼擺酒。

祖藍與曾志偉夾好在台慶當晚向李亞男求婚,更秘密請來亞男父母(右一及右二)。

祖藍因姨媽突然心臟病去世,被迫將求婚計劃延至十一月。

王祖藍在家仍然戴住 cap帽,唔知係咪想同準老婆身高拉近啲。

外傳祖藍媽與李亞男婆媳不和,但當晚所見,二人有講有笑,十分融洽。

一班人圍住食大餐兼燒嘢食,其間李亞男攞起酒杯倒酒飲,更一飲而盡。

雖然愛巢裝修搞到一鑊泡,但上月底,祖藍仍請來阮兆祥及李思捷到新居開 P。

婚前檢查

婚禮在即,王祖藍與李亞男日前忽然去做婚前檢查。

原來王祖藍的父親,在四十六歲時因腸癌病逝,亦有親人患過腸癌,面對家族遺傳風險,他要特別小心飲食,每年做身體檢查。

日前,王祖藍應大埔神召會堂邀請講見證,其間提到父親患腸癌經過,一度講到眼紅紅。「嗰時我讀演藝學院尾三嗰年,去咗廣州交流,老豆失咗踪成個月,後來我交流返嚟,佢同我講話佢患咗腸癌,係第三期,原來佢失踪,話自己去潛水,就係唔想我擔心,自己匿埋做咗手術,切咗條腸,有個造口,開始接受治療……○○年到○二年,阿爸好努力醫病,○二年再做一次掃描,醫生同佢講,話佢癌細胞無晒,只要做手術補番個造口就冇事。

「嗰晚成家人好開心,點知第二日做手術,話幾粒鐘,但做咗十幾個鐘都出唔返嚟,醫生話係掃描睇唔到,話佢癌細胞已經擴散,我喊咗成晚,心情跌落到谷底。」

絕不手軟

為了私有化李亞男,王祖藍多年前已開始做準備,由買愛巢、重金豪裝,到婚禮擺酒,花近三千萬,一啲都冇手軟。

遺傳率高

在眾多癌症中,腸癌已被證實遺傳率最高。患者中, 75%是後天形成,而 25%是遺傳有關。據腸胃專科李玉棠醫生表示,腸癌屬基因性的遺傳,其特徵是大腸上長滿數以百計或千計的瘜肉以致腸癌,只要有家庭成員 50歲前患腸癌,下一代患腸癌的機會是比一般人高出兩倍,而發病年齡亦可以相當年輕,二十多歲的案例經常出現。

大部分腸癌於早期並無任何跡象,為預防腸癌,除多做運動、注意飲食生活習慣外,亦應提早接受體檢,如及早發現腸內出現瘜肉,可接受切腸手術,以防萬一。

家族陰影

父親英年早逝,王祖藍心目中,父親是個有承擔、盡責的人,自己亦以他為榜樣。

「我諗唔到咁矮嘅王祖藍,而家可以有啲名氣,有養到屋企嘅能力。我相信係阿爸幫我哋祈禱,他日我會同佢喺天家對質。」

見證會尾聲,王祖藍更承認自己是腸癌高危人士。

「唔知㗎!始終家族有呢啲遺傳,自己腸癌係五十五十,唯有盡力養好身體,做好啲,過得一日多一日。」

此外,王祖藍亦有提到外界指他在台慶求婚,是幫公司谷收視的說法。

「啲人話我,求婚攞收視,如果你哋記得,嗰日我講過,人生當中,就係要搵一個人,同你過得一日多一日,而每一日都係神嘅恩典,大家唔知我有過呢啲經歷。點解求婚要喺十一月?我其實想喺十月,或者九月,但九月我有個親人突然走咗,我喺美國,連返嚟見最後一面都趕唔到。」據了解,九月去世的是王祖藍姨媽,當年王父病逝,祖藍一家與姨媽感情特別要好,親人猝逝,對王祖藍母子,同是大打擊。

近日不停搞入伙 party,李亞男做完記者會,便一個人到西貢買燒烤食物。



李亞男連去街市買餸,都戴住祖藍送的 300萬求婚鑽戒,相當 sweet。

以往大都以的士代步的李亞男,近日揸住祖藍所送,四十多萬的寶馬電動車出入。

上月底,王祖藍到大埔神召會堂講見證,晚上十時他與媽咪由後門離開。

擔起頭家

35歲的王祖藍,父親早逝,有兩名弟妹的他,要獨力撐起成頭家。 03年,演藝學院畢業後加入無綫,憑主持節目《荃加福祿壽》,扮女人深入民心。一三年推出編劇兼主演的《老表,你好嘢!》,事業推向新高,加上在湖南衞視的綜藝節目《百變大咖秀》中扮 G.E.M.,獲網民大讚,令他火速成為內地市場搶手貨。

福祿壽旺屋

情人節娶老婆,刻意令婚禮留下特別回憶的王祖藍,近期卻為愛巢裝修一鑊泡,浪漫變大頭痕,搞到要報警求助,但一對準新人並冇匿埋屋企㓤大髀,連日來反而不停開 party,搵人踩旺屋。

上星期日(一月二十五日),阮兆祥、李思捷便帶埋自己個老媽子,到王祖藍的新居,玩「福祿壽」旺屋,只見祖藍媽與李亞男不斷在廚房氹氹轉,準備晚餐,「兩婆媳」有傾有講,相處融洽。等咗杯新抱茶六年,終於到口!

鍾意就快D Share啦!