掃呢頁CODE去手機

2015年2月5日 星期四

[壹週刊 - 1300] 驚 袁嘉敏莊思敏 鬥嚇鬼 袁嘉敏,莊思敏,M1,




素顏唔係罪,性感露胸唔一定靚,但袁嘉敏一頭散髮,加埋求其打扮再襯婆仔鞋,真係好驚嚇!

同你吟一吟

驚 袁嘉敏莊思敏 鬥嚇鬼

呢排娛樂圈好惹味!有窮家出身袁嘉敏拍電影《鴨王》一脫求名,至於大把錢嘅拿督女莊思敏,就抄莫文蔚瞓梳化影半裸照晒股,希望剝出血路。

《鴨王》上畫,首日票房贏尊尼特普孭飛新作《華麗怪盜》,三日票房累積百六萬,處女裸作剝出成績嘅袁嘉敏,上個禮拜三(一月二十八日)一滴妝都冇化、打扮 C9現身中環一間髮型屋,不過唔係去 set頭,而係派《鴨王》贈券俾班相熟髮型師,希望佢哋多多捧場。

袁嘉敏送埋飛俾老友入場睇佢露兩點,至於講到明露肉不露點嘅莊思敏,都係勇字出頭,同助手圓方 high tea,亦係素顏出動。

親身去髮型屋派贈券,袁嘉敏出心出力谷票房。

老豆係大馬拿督嘅莊思敏話過有錢唔係大晒,做娛圈要靠自己努力,所以唔介意公開整容隆胸影裸照製造話題;點只呀!佢更加唔介意裸妝出街見人,不過八珍想講:我介意囉!嚇鬼咩!

佢係邊個?莊思敏囉!佢話自己好病,嘔咗廿幾次,病到唔郁得,但可以發 ig,係嘅!前面真係好塞車。

影裸照賀續約蕭定一公司,化咗妝,莊思敏順眼得多!

呢個都係莊思敏,冇化妝去 high tea,好在佢生得高,否則真係認唔到!

鍾意就快D Share啦!