掃呢頁CODE去手機

2015年2月5日 星期四

[壹週刊 - 1300] 仔細老婆嫩 陳豪跳樓搵替身 陳豪,M1,




陳豪唔肯拍墮樓戲,最終只肯在天台邊行來行去,但都表現得十分驚青。

探熱針

仔細老婆嫩 陳豪跳樓搵替身

三月又再做老豆的陳豪,這陣子正埋位拍新劇《鬼同你 OT》,務求趕在農曆新年前煞科,然後放假陪老婆陳茵媺生仔、坐月。

仔細老婆嫩,陳豪事必將家庭放最首位,拍戲亦比以往錫身。上星期,劇組外景拍一場在五層樓高的天台半天吊戲,導演原本要求陳豪親自上陣,但他堅決拒絕,極其量是在天台邊行來行去,其餘全交替身負責,自己坐埋一邊,「印印腳」同田蕊妮打邊爐。

兩年抱兩

陳豪與陳茵媺婚後開行 turbo全力造人,大仔梓樺去年十二月剛滿一歲,下個月就輪到細仔出世,家庭為重的陳豪,為了照顧老婆同兩個仔,一早向公司攞定近兩個月假,待新劇《鬼同你 OT》煞科,農曆新年開始悠長假期。

日前,劇組拉隊到位於大角咀一幢舊樓拍外景,當時的戲份是陳豪從五樓天台墮下,其間他扯住天線半天吊的陳皮設計場口。

由於位處只有五層樓,特技組認為危險性不算太高,加上導演想拍到陳豪的反應,所以一直預計由他親自上陣;但去到現場,陳豪突然拒絕,認為在五樓高半天吊,始終有一定風險,加上地面未有安排任何安全氣墊,單靠威吔吊住,擔心一旦發生意外,必定凶多吉少。

在五層樓高天台拍跳樓戲,但地面並沒有任何安全措施,只靠一條威吔保護。

替身代跳樓時,陳豪就同田蕊妮及胡定欣喺隔籬打邊爐。

向危險說不

最後,陳豪只願意親自演出在天台邊緣行來行去的鏡頭,其他要半天吊場面,全交替身負責,他就和當日有份埋位兩個女主角,田蕊妮和胡定欣坐埋一邊,打住邊爐睇拍戲。

「以前未結婚生仔,阿 Mo(陳豪)拍戲都好搏命,好多吊威吔戲佢都主動自己嚟,幾年前拍《心戰》一場綁住鎖鏈潛落水底戲,阿 Mo都冇用替身,而家結咗婚,又有細路諗法一定會唔同,萬一有乜損傷真係唔知點算,始終仔細老婆嫩,佢唔再咁搏命,大家都好明白同體諒佢!」一名工作人員說。

不單只拍危險鏡頭錫身,今時今日的陳豪,連拍親熱戲都可免則免。據了解,他早已向公司監製表態,所有 kiss和床上戲,都避得就避,萬一避無可避,他都要問准老婆,攞到豪嫂 permit先拍。愛妻號,如假包換。

(《蘋果日報》圖片)

陳茵媺下個月就生第二胎,他們更落實會繼續生,希望追多個女。

(《蘋果日報》圖片)

早年陳豪拍《心戰》一場水底戲,要連續在水底閉氣近一分鐘,他都賣力親自上陣。

鍾嘉欣同陳展鵬拍《巨輪》時,兩人要被吊高到八層樓高,他們全程都親自上陣。

未結婚前,陳豪拍親熱戲沒有包袱,同鄧萃雯拍《金枝慾孽貳》時,有錫嘴戲都唔使同陳茵媺匯報。

鍾意就快D Share啦!