掃呢頁CODE去手機

2015年2月5日 星期四

[壹週刊 - 1300] 吳千語買衫唔知價 吳千語,千語,M1,




同你吟一吟

吳千語買衫唔知價

拍拖去完北海道滑雪,林峯交完人就要埋位開工。早個禮拜,《壹》仔見到千語 BB一個人行圓方,冇咗好愛好愛自己嘅林峯响身邊, BB鳩嗚一樣絕不手軟。第一站 Chanel,店員見到貴客到,自動波攞晒啲新貨出嚟招呼,千語 BB睇中新出無耐嘅 Chanel波鞋,買!

Chanel有收穫,轉戰 Joyce尋寶。 BB逐件快揭,睇啱就攞上手,速度之快,似 C9搶緊 99蚊跳樓貨,但重點係,佢全程只係睇款唔睇價錢牌,豪!

呢晚只有一個人開餐, BB是是但但去超市買咗兜沙律,生果沙律菜樣樣執少少又一餐,跟住順便買埋牛奶餅乾返屋企做儲備,搞掂走!

千語 BB法則:放入口嘅,可貴可平,好有彈性;但著上身嘅,就一定唔貴唔舒服。

千語 BB一碌木咁企喺度,就有人攞波鞋、攞手袋俾佢慢慢睇,果然係 VIP。

先睇男裝,再睇女裝, shopping都會預埋米飯班主,識撈。

行去超市自選沙律吧,逐磅計, BB一盒夠數。

除咗沙律,再買埋餅乾牛奶益力多,早餐消夜皆宜。

鍾意就快D Share啦!