網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月6日 星期三

羅鈞滿酒吧溝豪放空姐 失意張文采搵同事喪食 張文采,羅鈞滿





其他影片:>>






羅鈞滿自從抽水王維基,支持唔發牌俾港視之後,人氣要幾低有幾低,加上又連番惹上交通官非,真係連佢自稱嘅三線藝人都不如。好彩佢有個靚女主播女朋友張文采,拍拖4年幾都無風無浪,原以為羅鈞滿都總有一絲可取之處啦……哈,佢又越過底線,「邁向」更低層次。

日前佢被傳媒影到喺尖沙嘴酒吧當眾溝女。兩個人先叫半打啤酒,後來長髮索女突然起身走人,羅鈞滿即時捉實,再以三吋不爛之舌冧掂對方留低。

經過網民起底,發現長髮索女係一名叫Sylvia嘅空姐,樣貌甜美,打扮性感,平日亦好鍾意喺Instagram晒身材,同端莊低調嘅張文采,完全向個type,羅鈞滿都算食得雜囉。

羅鈞滿昨日到電視城開工,死撐當晚身處並非酒吧而是餐廳。

羅鈞滿背張文采鎅索空姐

無綫藝人羅鈞滿入行六年一直星運麻麻,仍能溝掂無綫新聞小花張文采,早已令一眾宅男眼紅。惟本報日前獨家拍得他在尖沙咀夜蒲連獵兩長髮女,即引起一眾網友不齒,發動人肉起底組,起出長髮女一號Sylvia是索爆空姐,冧掂主播又溝空姐的羅鈞滿果然鎅女有一手!

現年31歲的羅鈞滿於2009年參加無綫藝員訓練班入行,雖在唱歌比賽《星夢傳奇》中躋身五強後,獲安排主唱多首電視劇主題曲,又擔任《勁歌金曲》主持,但星途依然麻麻。觀其代表作,可說是與無綫新聞小花張文采拍拖,不過惹來不少宅男眼紅。與女友拍拖四年的他在前年的訪問中直言,視女友為結婚對象。

極速人肉起底

不過羅鈞滿日前被本報獨家拍得在尖沙咀一間酒吧夜蒲兼連獵兩女,更與穿露肩裙的長髮女一號咬耳仔傾偈,期間更有捉手仔等拉扯動作,狀甚親暱!之後更出現了長髮女二號,一王兩后齊齊飲酒。

無綫新聞小花張文采是網民女神,粉絲不值羅鈞滿所為而紛紛鬧爆。(資料圖片)
  • 無綫新聞小花張文采是網民女神,粉絲不值羅鈞滿所為而紛紛鬧爆。(資料圖片)
羅鈞滿日前於酒吧與Sylvia拉拉扯扯又情深對望傾偈。
  • 羅鈞滿日前於酒吧與Sylvia拉拉扯扯又情深對望傾偈。
  • 放大圖片

張文采一向是網絡女神,羅鈞滿有女神都不夠,仍背女友秘溝索女,即辣一眾張文采粉絲,驚動網上起底組極速人肉搜尋起長髮女底。發現她英文名叫Sylvia Lam,其instagram(ig)有一萬三千多名追隨者,可算是ig紅人。

疑似做空姐的Sylvia因工作關係經常環遊世界,除了上載風景照,亦經常晒長腿和甜美笑容。勁有鄰家女孩feel的她亦有狂野一面,在萬聖節時她與朋友變裝扮性感小野貓,去旅行又會大晒索爆比堅尼照。身材均勻、胸腰腿有齊,加上空姐一職,集齊令男士流晒口水的特徵,要「收兵」絕冇難度。今次不止是兩女人之爭,更是空姐鬥主播,兩職業之爭!

死撐餐廳非酒吧

Sylvia發現遭人起底,即時將原本公開的ig戶口變為私密帳號,要「追隨」她才能檢視其照片。昨日男主角羅鈞滿在將軍澳電視城開工,即被傳媒追訪,他否認在夜場鎅女,更死撐當晚身處並非酒吧而是餐廳。他說:「同同事食飯咁啱撞到以前讀書嘅師弟,嗰兩個女仔係師弟嘅女朋友。(玩到好熱情喎!)冇!我雙手插喺袋o架。」問到女友張文采有否詐型?他謂:「冇,佢好信任我。(女友呷醋?)唔會呷醋,佢知道相片好多只係事實嘅一部分,自己都好少去蒲。」

不少藝人有負面新聞爆出都會被放入雪櫃,但已一段時間沒拍劇的羅鈞滿透露下月開劇,亦會拍攝節目《搵食飯團》。問工作量增加會否較為安心?他說:「都會,最好梗係日日都好忙好多工作喇!公司都畀好多機會我。」

文:東網組

鍾意就快D Share啦!