網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月6日 星期三

世上只有媽媽好 最經典阿媽你又諗起邊個? [FACE - 415] MF,



全知言

世上只有媽媽好 最經典阿媽你又諗起邊個?

《大時代》重播捲起回帶 mode,玲姐呢個養母角色

唔少人都感動,做阿媽角色幾時都搶鏡,分分鐘仲可以

攞埋獎,視后有李司棋,影后最近有趙薇。

加上母親節又到,諗唔到有乜節目同阿媽慶祝,不如陪佢重溫吓啲好媽媽角色,阿媽一樣冧㗎。

陳 瀅

最愛母親包容《響在耳邊近在眼前》

我心目中最 iconic母親嘅角色就係電影《 HYPERLINK Extremely Loud& Incredibly Close》(港譯:《響在耳邊近在眼前》)咁係 Sandra Bullock主演嘅,佢做呢個角色好好,佢就一直陪住佢個有病嘅仔,佢冇放棄過佢,無論個仔想做啲咩,媽媽覺得唔啱都會支持佢,我覺得母親就係咁囉,要不停去包容不停去支持。

葉佩雯

我鍾意李司棋喺《溏心風暴》嘅演出,唔係因為個母親嘅角色,係本身好鍾意李司棋,所以佢做媽咪嗰角色我就好鍾意,同埋汪阿姐之前做過《我的野蠻奶奶》咁我都好鍾意。

大契最經典 《溏心風暴》

郭偉亮

蘇杏璇夠忍辱 《新紮師兄》

我覺得《新紮師兄》梁朝偉個媽咪(蘇杏璇),個角色好深刻,嗰個角色由細湊到傑佬大好深刻,忍辱負重好慘㗎。

陳嘉恒

我反而最記得《溏心風暴》琴姐嗰角色,因為佢係屋企就係擔當住唔使驚,嫲嫲喺大廳。有咩事都係搵嫲嫲,所以當時日日都有追嘅,嗰陣佢個角色有啲唔開心嘅劇情自己都會睇到喊嘅。

琴姐夠淡定 《溏心風暴》

楊愛瑾

我自己覺得《親愛的》趙薇飾演呢個角色係好印象深刻,因為佢喺戲裏面為咗唔係自己生出來嘅小朋友,但都好有母性、好有愛心,周圍問人借錢好打動到我。

趙薇有母性《親愛的》

街坊揀媽咪李司棋大契最搶

雖然大台啲劇愈來愈少人睇,不過唔少後生仔都記得大台啲師奶劇媽媽,一台獨大就算啲劇幾差都一樣洗腦。李司棋嘅大契係深入民心嘅,可惜人哋都離開咗大台囉。

嘉穎 20歲

李香琴佢個樣夠仁慈,有時個 feel好慘。

Keith 22歲

做過 Halloween嗰個羅蘭,因為佢真係好型,好啱做阿媽。

Alan 20歲

最記得角色係大契,李司棋喺《溏心風暴》,因為佢唔想個二媽恰佢成家,佢用佢身份保護仔女,我覺得好好睇。

鍾意就快D Share啦!