網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月5日 星期五

北川景子口賤 暗寸綾瀨遙 [忽然1周 - 1036] 北川景子,綾瀨遙,MW,



29歲,擁有 33B嘅北川景子,跟 34F嘅綾瀨遙一比,確屬差一皮,難怪會酸溜溜寸綾瀨遙。

出外埠

北川景子口賤 暗寸綾瀨遙

日本女星北川景子自從拍住木村拓哉做過《律政英雄 2》之後,雖然成績麻麻,但亦總算有咗人氣,再加上最近同日本前首相竹下登個孫、男歌手 DAIGO拍拖,講嘢更加寸寸貢。







嗱,早前佢又嚟料啦﹗話說佢當日出席富士 7月新劇《偵探的偵探》發布會,賣花讚花香,話自己會好努力去做,之後再整多句「我不會學綾瀨遙以巨胸做賣點,我是好樂意為角色做任何改變。」噢,言下之意……可憐綾瀨遙躺着也中槍。

綾瀨遙剛於早前再次奪得「 2015最喜愛女星」,難怪引嚟咁多女星眼紅嘅!

北川景子話拍新劇《偵探的偵探》前 1個月,已開始健身同練打拳,話要以真功夫演出喎!

出名肉食女嘅北川景子自從同 DAIGO撻着後,不時放聲氣話唔排除閃婚,但其實 DAIGO阿媽對又煙又爛蒲嘅佢勁唔 like噃。

鍾意就快D Share啦!