網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月3日 星期五

阿 B管唔掂 大女晒「月光」 [忽然1周 - 1040] 阿 B,鍾鎮濤,MW,



鍾嘉晴同後母范姜一直相處愉快,唔知范姜睇到張露股相,會點教女呢?

媽咪姐

阿 B管唔掂 大女晒「月光」

自從有咗 fb、 ig、微信等等,世間就從此多事!除咗偷情證據無所遁形(睇吓陶生!),做父母嘅一樣有「驚」喜。好似阿 B鍾鎮濤咁,啱啱又俾大女鍾嘉晴嚇一嚇!







其實嘉晴一向鍾意 post牀照,只係以前 post啲溫馨 feel嘅(右),今次呢張(左)就……疑似無着底底,仲話自己係精神病,激呀!

事關阿嘉晴放咗張攤喺張牀度嘅相上網,而相入面嘅佢仲……疑似下身真空呀!會唔會大方咗少少先?唉,其實嘉晴得嗰廿歲,正所謂「年輕就是任性」!唔知今年 62歲嘅 B哥哥頂得住冇囉。

鍾意就快D Share啦!