網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月3日 星期五

林青霞出山拍內地綜藝節目 霸氣威震全場 青霞,林青霞,



林青霞雖然已經六十歲,但個樣真係KEEP到好好咯,希望佢嘅出山之作陸續有來。

next 1/1 pre

林青霞雖然好有霸氣,但相信佢嘅親切笑容,可以成功融化一切冷場。

next 1/1 pre

青霞錄影當日信心十足,一睇就知佢做足準備。

next 1/1 pre

青霞喺錄製現場同工作人員密密斟。

next 1/1 pre

青霞出入都有人傍住,盡顯架勢。

next 1/1 pre

青霞皮膚同樣都真係KEEP得好好哩。

next 1/1 pre

青霞之前抵達海南時,已經熱傳佢會出山。

next 1/1 pre

呢個節目,連印有青霞嘜頭嘅海報都出埋喇,冇花冇假

next 1/1 pre

大美人林青霞闊別幕前逾二十年,而近年一直盛傳她復出,不過一直只聞樓梯響。近日,再有消息指林青霞會加盟內地綜藝節目《偶像來了》,雖然網友一致認為是「吹水」,不過原來消息堅過石堅,林青霞更親自喺社交網證實消息:「我是林青霞,第一次用這樣方式和大家打招呼,從沒想過我會參加電視真人秀,不過人生的精彩,不就在乎它的未知嗎?我相信美即是真,真即是美。」

已抵《偶像來了》海南錄製現場的林青霞,開工拍攝宣傳片時令全場驚艷。據知,先後而紅色長裙及紅色運動裝現身的林青霞,一現身的霸氣已令全場工作人員鴉雀無聲。而淡出多年的林青霞,面對鏡頭時未有絲毫緊張,要求高的她,即使導演收貨,她都要求拍多幾遍,十分精益求精。完成工作後,林青霞跳脫地大叫:「耶!一遍過,完美!」之後,心情大好的她更主動提出可以跟工作人員合照,成功溶解現場緊張氣氛,大家都大讚她零架子。

據知,林青霞今次之所以真的出山,是因為對整個製作團隊有信心,而總導演為了成功邀得女神坐陣,亦花了不少唇舌親自遊說青霞演出,並親向青霞講述節目理想。

鍾意就快D Share啦!