網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月7日 星期二

溝空姐遭張文采怒撇? 羅鈞滿:有轉機 張文采,羅鈞滿,





其他影片:>>






爆出羅鈞滿同索空姐飲酒夜蒲冇耐,張文采就出疑似分手post;但其實諗諗吓,呢四年佢哋都經歷過唔少,如果真係因為溝女出事,羅鈞滿有冇少少…內疚呢?

曾經,張文采喺羅鈞滿踢波比賽嘅時候,以女朋友身份高調撐場;曾經,張文采因為「淚眼小花」黃紫盈喺幕前喊而成為眾矢之的,一向對自己信心爆棚嘅羅鈞滿,自嘲「三線藝人」都要護住女友:「如果她是一位出賣同事爆大獲博上位不果,再施淚功以圖成名毀同事前途的女子,怎會跟上一位連真實名字也說不出的三線藝人。」

雖然無綫勒令兩人要將戀情保持低調,不過張文采經常都忍唔住喺微博公然晒愛。

對於兩人分手嘅傳聞傳得熱烘烘,羅鈞滿嘅個人Instagram就突然寫上「凡事有轉機」,唔知係咪…想講佢同女朋友喇!
鍾意就快D Share啦!