網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月15日 星期六

謝賢:我呢世都未打過交 謝賢,



謝賢怒摑曾江成全城熱話,無綫前晚在節目《超強選擇1分鐘》內食正條水玩自抽,即場投票結果顯示約64%觀眾認為爆「江」事件屬宣傳居多。昨日謝賢「出關」行山,談到曾江多次扯火!

提到被指是夾宣傳,謝賢即時扯火手指指說:「我使唔使做呢啲嘢呀!」

謝賢怒摑曾江一事成為全城熱話,《超強選擇1分鐘》食住上邀請Joe Junior及李漫芬上節目,讓觀眾為爆「江」事件投票!

謝賢到山頂行山,邊行邊講。

謝賢被途人認出,有人舉機拍照。

採:影視組、追蹤組

文:專案組

早前謝賢在《4個小生去旅行》記者會上爆粗怒摑曾江引起哄動,全城猜測爆「江」真偽!無綫在前晚播出的直播節目《超強選擇1分鐘》食正條水玩自抽,除邀請當日目擊事發經過的Joe Junior及無綫娛樂主播李漫芬亮相外,又大玩即場投票,請家庭觀眾選出心目中認為衝突事件的起因,最終有21萬名觀眾參與投票,33,307人選擇謝賢是「一時衝動真打鬥」,138,808人選擇「為宣傳」,44,101人選「有積怨」。換言之,約64%觀眾覺得爆「江」事件是博宣傳居多。

扯火否認夾宣傳

火氣十足的謝賢昨午4時戴上鴨嘴帽及黑超獨自「出關」,由司機送往山頂行山,即引起大批傳媒追訪。他全程塞住耳機,但記者談到爆「江」被指是夾宣傳,他即扯火說:「我使唔使做呢啲嘢呀!梗係有人有咁嘅思想,人哋講咩冇所謂。」問到有否嬲無綫在節目中抽水?他說:「冇!點會,我都唔嬲人嘅。我呢世都未打過交。」問到他有否搵曾江?他又激動扯火:「我冇嘢爆呢啲咁嘅人,爆嚟做咩。(聯絡曾江?)黐線(口架)!仲聯絡佢!(婷婷有冇搵你?)冇!佢開工呀!」

問到下周一(17日)的《4》飯局安排?他說:「取消咗,因為佢哋唔得閒。(請晒台前幕後?)咩話,我請幕後咋!」記者再追問飯局時間,他則沒有回答。不過,之前曾江表示謝賢只是沒有請他,而如今謝賢又指只請幕後,二人「口供」不一致,到底邊句「先真」?而《4》監製蘇敏儀透露原定下周一謝賢請食飯兼一齊睇第一集,但最後因為一班幕後要趕後期製作而取消:「我親自打咗畀四哥(謝賢),會改期再食飯,佢暫時都喺香港,配合到。」

被問寶貝孫疑爆粗

提到有張栢芝粉絲質疑Quintus當日因發燒入院而沒有與他同場慶生,並在微博鬧爆謝家,謝賢未聽完問題即躁爆連講3次:「唔好嘈!(孫仔有否與他慶生?)我唔答你呢啲嘢。」問到他否因被質疑而不開心?他扯火兼疑似爆粗說:「你邊度?喺度X咩啊你!(有冇去探病?)冇,冇事呀,發燒咋嘛,返咗屋企啦應該。(同孫仔玩視像?)有機會咪去,我想你哋睇我多啲。」因為天雨關係,謝賢行山之旅歷時約1小時便結束,沿路不少途人認出他,舉機拍照之餘,更上前與謝賢握手表示支持,令他十分開心!

另外,早前曾傳出謝賢做「通波仔」手術,昨日他接受本報電話訪問時直認出發前一周做了:「因為血管塞,即照即做。」談到在第一集《4》中,當地醫生幫他做Body Check後,讚Very Good,他說:「係呀,因為要扮太空人,玩離心力,一定要Check,但如果我個醫生喺度,唔會畀我玩。(唔聽話?)係呀!你話我大唔大膽?」問到對收視的期望?他說:「關我咩事。」而談到曾江指想見他,他即勞氣地說:「我唔識呢個人,我唔鍾意聽到呢個人!」

提到被指是夾宣傳,謝賢即時扯火手指指說:「我使唔使做呢啲嘢呀!」

謝賢怒摑曾江一事成為全城熱話,《超強選擇1分鐘》食住上邀請Joe Junior及李漫芬上節目,讓觀眾為爆「江」事件投票!

謝賢到山頂行山,邊行邊講。

謝賢被途人認出,有人舉機拍照。

鍾意就快D Share啦!