網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月15日 星期六

數度扯火疑爆粗 謝賢:呢世都未打過交 謝賢,



謝賢一出現即引起大批傳媒追訪,過程中謝賢數度扯火,更疑似爆粗。

next 1/1 pre

謝賢回應時表示,自己這世人都未試過打架,更指並沒有嬲任何人。

next 1/1 pre

謝賢再回應有關取消飯局的問題時,答案與早前曾江的說法不符,令人難免想像蹊蹺。

next 1/1 pre

早前有指謝賢進行「通波仔」手術,他也直言在拍攝前一星期做了。

next 1/1 pre

不少途人見到謝賢出現,都拎起手機拍照,而謝賢也變得親民打招呼握手。

next 1/1 pre

每當謝賢提起曾江都火燒眼眉。

next 1/1 pre

《超強》抽水,但謝賢並沒有生氣。

next 1/1 pre

謝賢爆粗怒摑曾江引起哄動,全城猜測爆「江」真偽!無綫在前晚播出的直播節目《超強選擇1分鐘》食正條水玩自抽,邀請目擊事發經過的Joe Junior及無綫娛樂主播李漫芬亮相外,又玩即場投票,請觀眾選出心目中認為衝突事件的起因,最終有21萬名觀眾參與投票,33,307人選擇謝賢是「一時衝動真打鬥」,138,808人選擇「為宣傳」,44,101人選「有積怨」。換言之,約64%觀眾覺得爆「江」事件是博宣傳居多。

四哥兩度扯火

謝賢昨午4時戴着鴨嘴帽及黑超獨自「出關」行山,引起大批傳媒追訪。談到爆「江」被指是夾宣傳,謝賢即扯火說:「我使唔使做呢啲嘢呀!梗係有人有咁嘅思想,人哋講咩冇所謂。」而問到有否嬲無綫於節目上抽水,他說:「冇!點會,我都唔嬲人嘅。我呢世都未打過交。」當問到他有否搵曾江時,他又激動扯火:「我冇嘢爆啦,呢啲咁嘅人,爆嚟做咩。(有冇聯絡曾江?)痴線咖,仲聯絡佢!(婷婷有冇搵你?)冇,佢開工呀。」

至於問到下周一(17號)的《4》飯局安排時,他說:「取消咗,因為佢哋唔得閒。(請晒台前幕後?)咩話,我請幕後咋。」記者再追問飯局時間時,他則沒有回答。不過之前曾江表示謝賢只是沒有請他,而如今謝賢又指只請幕後,二人口供不一,難分真假!而《4》監製蘇敏儀亦指原定下周一謝賢請食飯兼一齊睇第一集,但最後因為一班幕後要趕後期製作而取消,說:「我親自打咗畀四哥(謝賢),會改期再食飯,佢暫時都喺香港,配合到。」

另外,早前有指兩個孫仔Lucus與Quintus也有到場慶祝其79歲生日,三代同堂,謝賢當時亦說:「今年生日最開心!」不過,有張栢芝粉絲質疑Quintus當日因發燒入院而沒有到場,並在微博鬧爆謝家,謝賢問題都未聽完即燥爆連講3次:「唔好嘈!」再問到底孫仔有否與他慶生,他說:「我唔答你呢啲嘢。」而當問到他有沒有因為被質疑而不開心,謝賢又扯火兼疑似爆粗說:「你邊度?係度X咩啊你!(有冇去探病?)冇,冇事呀,發燒咋嘛,返咗屋企啦應該。(同孫仔玩視像通訊?)有機會咪去,我想你哋睇我多啲。」因為天雨關係,謝賢行山之旅歷時約1小時結束,沿路不少途人認出他,舉機拍照之餘,更上前與謝賢握手表示支持,令他十分開心!

認做「通波仔」手術

至於早前曾傳出謝賢做「通波仔」手術,昨日他接受《東網》電話訪問,直認出發前一周做了,說:「因為血管塞,即照即做。」談到在第一集《4》中,當地醫生幫他做Body check後,讚very good,你說:「係呀!因為要扮太空人,玩離心力,一定要check。但如果我個醫生喺度,唔會畀我玩。(唔聽話?)係,你話我大唔大膽?」問到收視期望,你說:「唔關我事。」而談到曾江指想見他,他勞氣地說:「我唔識呢個人,我唔鍾意聽到呢個人!」

鍾意就快D Share啦!