網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月10日 星期四

迎難而上!黃炳均售逾41%亞視股權 亞視,



亞視大股東黃炳均已成功出售亞洲電視41.66%股權。

next 1/1 pre

執行董事葉家寶(中)等高層喺大埔總台出席記者會。

next 1/1 pre

宣布亞視有新股東。

next 1/1 pre

仲話會再申請免費電視牌照。

next 1/1 pre

廣大嘅香港市民、觀眾,又點睇呢?

next 1/1 pre

亞洲電視自去年底開始出現財政問題,斷斷續續發生拖糧風波,雖然有消息指出亞視已獲內地投資者注資,惟早前再次未能在法定七日之內支付所有員工8月份薪金。

亞視執行董事葉家寶回到大埔總台出席記者會,會上他正式宣報亞洲電視的股權變動,稱亞視前大股東黃炳均持有的52.41%股份,其中的41.66%已成功轉讓給中金集團旗下的中國文化傳媒國際控股有限公司,餘下的10.75%將在稍後適當時間另行通告。葉家寶同時宣布董事會的變動。

提到仍拖欠的20%員工薪金,葉家寶稱已向新、舊股東呼籲,相信他們會以員工發薪為首要考慮。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!