網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月10日 星期四

QE做放射治療 馮寶寶拖喼陪馮克安 [壹週刊 - 1331] 馮寶寶,M1,



後生仔行去搞手續,馮寶寶攬住馮克安喺候診大堂等。

同你吟一吟

QE做放射治療 馮寶寶拖喼陪馮克安

據講,出名好戲嘅馮寶寶識外星話,可以同外星人溝通,不過,寶寶姐始終係地球人,經歷兩段婚姻失敗,唯一不變,係對家人不離不棄。

上星期二(九月一日),家有十一兄弟姊妹嘅寶寶姐,同個後生仔陪住大佢幾年,六十四幾嘅哥哥馮克安,去伊利沙伯醫院腫瘤科做治療。等候期間,寶寶姐攬住馮克安咬耳仔,細心安慰,到醫生出現講解療程,只見寶寶姐好緊張咁問咗醫生一啲問題,之後一齊陪馮克安行去治療室。

翻查資料,據講寶寶姐唔係老豆馮峰親生,但冇血緣關係嘅哥哥馮克安要做化療,喺身邊嗰個,都係佢!

換咗衫嘅馮克安,由馮寶寶拖住行去治療室,一手拖喼一手拖實哥哥嘅寶寶姐,要用口叼住張紙巾。

醫生講解做治療細節,馮寶寶緊張到企起身聽清楚。

搭的士去到伊利沙伯醫院,馮寶寶第一時間打開拖喼攞個孭袋出嚟,扶住馮克安嘅後生仔見寶寶姐倒瀉籮蟹,惟有走埋去幫手。

《功夫》 04年 六十四歲嘅馮克安,粵語片年代同細妹馮寶寶一齊入行,邵氏年代跟導演張徹,之後埋成龍洪金寶班,近年洪金寶做動作導演嘅《功夫》同《惡戰》,馮克安都在陣。

《惡戰》 13年

撰文:八珍

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!