網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月10日 星期四

將軍澳轉戰觀塘玩天光 何傲兒:有咩? 傲兒,何傲兒,





其他影片:>>






三更半夜開車去到杳無人煙嘅將軍澳工業邨,加埋拉晒簾、落埋遮光罩,難怪警察叔叔都忍唔住要照一照。驚! 絕對驚! 我哋問番何傲兒嘅時候,佢都答到有啲亂。

何傲兒話去完TVB之後,就即時番屋企。不過我哋明明見到周子揚車咗你去觀塘,又係搵個冇咩人嘅泊車位停低。 除咗見你中途打開車門吐咗啲嘢之後,就一直同周子揚係架車入面,直到天光先走人喎!

何傲兒回一回神就話︰「無呀!有咩? (有呀!我哋影到)係呀!係…..觀塘,觀塘!因為,因為我本身咪就係諗住番屋企,就係見到你哋,未知發生咩事,所以想同個朋友交流多啲,到底發生咩事,都要回想一下到先你哋幾時開始跟….」

單睇何傲兒呢個反應,我相信佢係冇講大話嘅! 真係純粹係架車入面同周子揚交流下!
鍾意就快D Share啦!