掃呢頁CODE去手機

2015年9月22日 星期二

江美儀44歲生日 吸盤嘴啜男友:又開心又感動 江美儀,





其他影片:>>






江美儀噚日44歲生日,同吳君如胞弟吳君祥(Vincent)及一班好友李璨琛、陳曉東、楊恭如等搞生日party慶祝,現年41歲嘅楊恭如近年生活賦閒,轉戰內地市場多年,平時好少見佢幕前工作,只係閒時出騷同更新微博,估唔到同江美儀咁多年都咁friend。

江美儀今日凌晨兩點幾於微博貼出7張相,留言:「今天生日,當然要和BB一起啦,他還安排很多好朋友過來玩,有些更是特意從外地來一齊和我慶祝的,真的又開心又感動!也謝謝你們送給我的禮物,太有心啦!謝謝你為我的安排,你辛苦,我幸福啦!愛你呀!」佢嘅「BB」就係講緊拍咗拖10年嘅男友吳君祥,難怪江美儀捧住蛋糕同男友合照,向男友施展吸盤嘴啜到實一實,成對接吻魚咁!

另外,陳曉東近日被指忽然個樣膠膠哋,喺江美儀貼出嚟嘅相所見佢個樣似乎同以前差好遠,雙眼皮深咗、鼻扁咗,點解同以前唔同咗樣嘅!?

江美儀吸盤嘴啜男友。(微博圖片) 現年41歲嘅楊恭如同當年冇咩點變!(微博圖片) 吳君祥(中)同好友李璨琛(右)。(微博圖片)
壽星女江美儀同男友吳君祥。(微博圖片) 呢個又認唔認到係陳曉東呢?(微博圖片) (微博圖片)
咀佢…咀佢‥(微博截圖)
鍾意就快D Share啦!