掃呢頁CODE去手機

2015年9月22日 星期二

陸詩韻:陸詩韻飲水思源想返無綫拍劇 無綫,李詩韻,詩韻,陸詩韻,



陸詩韻(右)同李焯寧日前到電台接受訪問。

next 1/1 pre

藝人陸詩韻、李焯寧日前到電台接受訪問,李焯寧表示九月尾將舉辦世界和平小姐大賽,並邀請陸詩韻擔任其中一個評判,陸詩韻直言這次擔任評判感覺很特別:「因為我2005年選美,今年啱啱10周年!」同為港姐的陸詩韻對於今屆港姐有不少是非,她笑言:「年年都有,10年前我都有,咁呢啲娛樂性高,同埋香港小姐只係開始,之後嘅都係睇卸任後。」至於有指無綫鬧「花旦荒」,問若無綫找她們幫忙,會否返無綫拍劇?李焯寧表示:「我喺TVB出身,佢教咗我哋好多嘢,相對出咗TVB都一定生存到,有機會都想返去,我好鍾意拍劇過程,成隊人好齊心、熱鬧。」陸詩韻則表示因香港小姐才讓大眾認識自己,亦會飲水思源:「我喺娛樂圈得4年,但有好多機會,所以話唔埋,而我主要做主持,主持都好似有斷層,但如果有角色畀我都可以試。」

鍾意就快D Share啦!