掃呢頁CODE去手機

2015年10月15日 星期四

童顏文根英 挑戰查案 [壹週刊 - 1336] 文根英,M1,



文根英 13歲入行,真係可以話係由細睇到佢大,新劇《村莊: Achiara的秘密》挑戰自己,仲剪咗把長髮,乜唔係因為失戀咩?

電視精

童顏文根英 挑戰查案

韓國人好鍾意將受歡迎嘅嘢前面加「國民」兩個字,例如國民 MC、國民男團、國民初戀等等。而家講起國民妹妹,大家都會諗起 IU,不過其實第一代嘅國民妹妹,係當年喺《藍色生死戀》做童年版宋慧喬嘅文根英。話咁快,文根英都已經 28歲,不過因為一副童顏,好似成日都係做學生妹,發揮有限。要打破框框,文根英今季接拍韓劇《村莊: Achiara的秘密》,飾演捲入殺人案嘅老師,試圖轉型!

接檔《龍八夷》受壓

平時韓劇最鍾意以上流社會或者娛樂圈做背景,今次《村莊: Achiara的秘密》就好唔同,故事發生於一個小村莊 Achiara,意思係一個小蓮花池,一向風平浪靜十分和平,文根英飾演嘅女主角係英文老師,偶然來到 Achiara任教,點知喺佢到達村莊第一日,就發現一具埋葬已久嘅屍體。村落頓時失去安寧,村民都將矛頭指向街外人文根英。喺村莊做警察嘅陸星材決定幫助文根英洗脫嫌疑,於是開始一齊尋找真相,不過深入調查後,發現平時表面平靜嘅村莊,原來有好多不為人知嘅秘密,掀起一場風波。《村莊: Achiara的秘密》緊接於《龍八夷》之後播出,《龍八夷》嘅平均收視超過 18%,成績咁好難免為新劇帶來壓力。播出第一、二集口碑唔錯,每一集嘅推理部分唔會太多太悶,反而着重人物描寫,不過講查案始終吸引唔到師奶,收視率一下子跌咗十幾點,之後真係要好好努力搶客!

以前文根英嘅角色,好多都係少女、學生,今次要收起笑容,反而要做好多陰沉嘅表情,形象 180度轉變。

故事由發現一副骸骨開始,可以先劇透少少,其實死者係美術學院老師,仲係村莊入面最高權力者嘅情婦,事件嘅發展就要睇落去先知。

文根英今次飾演英文老師,仲要喺小村落任教,有劇迷就覺得太樸素,收視率好難有突破。

與陸星材譜姊弟戀

女主角文根英上一套電視劇係兩年前嘅《火之女神》,當時佢仲同劇中男主角金汎擦出愛火花,公開承認拍拖,可惜上年已經分手,之後一直醫情傷無工作。今次係文根英相隔兩年再演電視劇,為咗突破自己,更加不惜將留咗五年嘅長髮剪短,形象轉變希望可以帶來新鮮感。佢話自己一向都好鍾意懸疑推理嘅戲種,所以睇完劇本已經決定要接拍。女主角嘅性格看似柔弱文靜,其實果斷勇敢,文根英完全演出神髓,選角非常恰當。一向配搭一線男星嘅文根英,今次嘅對手係細佢八年嘅陸星材。呢位來自男子組合 BTOB嘅新人,因為演出校園劇《學校 2015》而走紅,短短幾個月就坐上第一男主角嘅寶座,證明唔係得個樣。今次做一個有正義感嘅警察,平實嘅性格先至最難演,不過前輩文根英大讚佢係可造之材,唔知同呢個小弟弟會唔會擦出愛火花呢?

好多人都會覺得偶像出身嘅人,演技好極有限,陸星材希望可以成為例外,且看佢表現如何。

陸星材今年 20歲,今次要做一個 26歲嘅角色,同 28歲嘅文根英做對手戲,好彩文根英天生童顏,望落都唔覺相差八年咁多。

撰文:關錦雯

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!