網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月19日 星期一

挺胸示範反手夾電話!的骰樂瞳晒軟骨功 樂瞳



樂瞳條腰輕輕向後一拗,一班宅男粉絲小心噴鼻血喇。

next 1/1 pre

雖然樂瞳自嘲年紀大,不過啲筋骨依然好柔軟喎。

next 1/1 pre

雖然樂瞳衣着密實,但睇得出佢嘅身材好弗。

next 1/1 pre

唔單止形象作出改變,樂瞳話依家就連口味都轉埋。

next 1/1 pre

樂瞳自爆胃酸倒流,真係要小心身體喇。

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

黎國輝鍾意飲湯水。

next 1/1 pre

最近經常性感亮相的藝人樂瞳出席《TVB周刊健康嘉年華》時,卻收起身材,以一身藍白色連身短裙現身,她笑言:「今次活動要分享健康訊息,所以着得健康啲!」

談到她曾揚言要擺脫「妹妹」形象,故衣着漸趨成熟,她謂:「身邊嘅親友都感覺我嘅改變。(好評定劣評多?)好評多!同事都話我大個咗,只係新識嘅朋友仲覺得我似細路女。(你年紀好大咩?)我年紀大喇,就嚟唔得!依家連口味都唔同晒,以前好食得甜,依家就愛食苦瓜。我個胃又差咗,有時仲胃酸倒流。」

不過,她沒有因「年紀大」而機器壞,她還即場騷柔軟度,示範「反手夾電話」動作,整個過程游刃有餘!至於同場的藝人黎國輝(阿感)則笑言自己因「年紀大」,愛上飲湯水:「我同女友(連佳優)都係由細到大唔會下廚,依家大個咗先覺得要飲多啲湯。(女友煲畀你?)佢比我更忙,佢下廚我哋都唔敢食!」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!