網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月19日 星期一

YoYo病床上剖白︰覺得好無助 政治時事,YoYo,伍淑怡,陳自瑤,



【短片】【女模裸照】YoYo病床上剖白︰覺得好無助

2015-10-18 18:37:00



其他影片:>>






【女模裸照】YoYo病床上剖白︰覺得好無助

「我覺得嗰個差人真係唔想幫我!」疑不堪所拍裸照被人兜售圖利,今晨在牛頭角道家中割脈自殺的女模伍淑怡(YoYo),今日下午,在病榻上向《蘋果》親身哭訴,指除了疑被人利用拍下多張裸照外,往警署求助時,更覺得警員「闊佬懶理」,只將案件列作雜項備案。

她稱在15日由友人口中得悉,其裸照被人兜售後,於習日下午即往觀塘警署備案:「畀我感受到佢完全唔想做嘢,我agent都問過本身做警察的朋友,話可以落案㗎喎,但係…個警察卻閘咗我哋,如果真係第二日啲嘢(裸照)出咗影響咗我,咁點算?」惟該名警員卻反駁道:「咁都冇辦法㗎啦,又唔係好嚴重,陳先生事件,啲相都畀人叫做不雅。」隨後更向其agent鄭重地稱:「你知唔知?你哋拍埋呢啲片,都叫犯法㗎!」YoYo聞言感到「好無助」,並說︰「你(警員)唔想做嘢,都唔應該同我咁講!」

經一事長一智,YoYo坦言日後不會輕信別人,「我諗以後所有嘅job,都唔會係send相或者係send片去casting!」

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime



YoYo現時感到很無助,並坦言日後不會輕信別人。(翁鈺輝攝)



YoYo割傷左手,傷及神經線,現時留醫接受治理。(司徒韋桐攝)



(司徒韋桐攝)

鍾意就快D Share啦!