掃呢頁CODE去手機

2015年11月14日 星期六

林德信逼得太緊 松岡默認情已逝 :),松岡,林德信,



今次真係....逝去感情如何留得住....

next 1/1 pre

分咗手之後,林德信成個人謝晒。

next 1/1 pre

日前林德信愁爆遊中環,挨住條柱度,笑都笑唔出。

next 1/1 pre

松岡接受唔到林德信太黐身。

next 1/1 pre

松岡將林德信降grade,變咗好朋友。

next 1/1 pre

早前松岡都喺IG呻爆,留言「to love is to suffer」。

next 1/1 pre

松岡最近飛返日本散心。

next 1/1 pre

現年31歲的歌手林德信(Alex)與29歲的日模女友松岡李那拍拖3年,雖從未正面承認戀情,但早已是公開的秘密。兩人更多次被拍到甜蜜約會,松岡不時到男方家過夜,Alex又帶松岡見父親林子祥,並出席家庭聚會。而Alex亦曾到日本拜會松岡父親,可見兩人已互相融入對方家中。近年兩人戀情愈來愈浮面,正當以為發展到談婚論嫁階段時,最新一期《好報》踢爆兩人早於三個月前已分手,理由是Alex逼得太緊,令松岡頂唔順忍痛分手!

松岡:to love is to suffer

報道指據知Alex一拍拖就戀愛大過天,猶如貼身膏藥般黐女友,更常常詐型指松岡少時間陪他。Alex更控制欲強,據知兩人曾同居,但後來松岡難頂對方衣食住行都要管,又喜歡掌握行蹤,故要求半同居生活。此外,雖然Alex外表溫柔,但原來脾氣甚大,兩人不時為小事爭吵。有次Alex更因松岡臨時要到外地工作而吵大鑊,久而久之,松岡對Alex苛索再也無法忍受,決定忍痛斬纜!

分手後,松岡即到韓國和日本散心,知衰的Alex態度開始軟化,更施計力求箍煲,如罕有提及自己想成家立室和生B計劃,實行出口術冧松岡。他更搬到銅鑼灣,與松岡住所只差一街之隔,搞到被mark到實的松岡,近月頻頻返日本抖氣,順便思考復合可能。松岡雖然被Alex軟硬兼施的箍煲行動所感動,但一方面亦認為兩人相處有問題,故未肯答應復合。分手後她亦曾在網上引用名導活地亞倫愛情活受罪理論:「to love is to suffer」表達矛盾心情。

愁爆做「柱男」

另邊廂,男主角Alex日前則被拍到愁爆呆遊中環,期間又倚在燈柱旁做「柱男」,數日後Alex到中環教完瑜伽後又被拍到等的士時全程發呆,跟記者打招呼時亦笑得牽強,甩拖一事似乎令他大受打擊!對於分手兼箍煲傳聞,Alex經理人林珊珊代覆:「唔回應啦,Alex從來都唔回應呢啲嘢。」而現時身在日本的松岡亦透過經理人代覆,言談間更默認情已逝,把Alex「降grade」為朋友:「一直以來同Alex嘅關係都冇變過,都係好朋友。」

鍾意就快D Share啦!