掃呢頁CODE去手機

2015年11月14日 星期六

金燕玲剖白由直變攣:阿蘇感動咗我 :),金燕玲,阿蘇,蘇施黃,



金燕玲(右)表示當初為生活而接受阿蘇的追求,但最後都被對方感動。

next 1/1 pre

金燕玲(左)與黎燕珊分享兩段婚姻失敗的慘痛經歷。

next 1/1 pre

金燕玲(右)、黎燕珊

next 1/1 pre

藝人金燕玲日前現身有線節目《往事.並不如煙》,與主持人黎燕珊分享兩段婚姻失敗的慘痛經歷,更首度剖白與蘇施黃(阿蘇)的同性戀情。她強調並非因婚姻挫折而轉變性向,坦承當初只為現實生活而接受阿蘇的追求:「佢同我講鍾意我,要追我,佢可以無條件安排住嘅地方畀我,我心諗咩人嚟㗎?我都唔係鍾意女人嘅,但好現實,我的確需要有人照顧我。」

金燕玲坦言接受同性感情的心理關口很大:「我好介意人點睇我,我從來無諗過最後會同一個女人一齊,但阿蘇感動咗我,我衷心想講,錫你嘅人,無論係方、圓、黑定白,都係無分別。」

曾墮胎兩次

從小渴望結婚生子,金燕玲十九歲時便與第一任丈夫拍拖,二十一歲結婚定居英國,她說:「臨結婚前我發現自己有咗BB,但佢唔想要,我唔想畀人覺得用大肚迫佢結婚,於是落咗佢。」婚後再次懷孕,金燕玲卻再度墮胎:「因為我覺得佢並唔想要,依家諗番覺得好彩無生,唔係就對唔住呢兩個小朋友。」

意外懷孕再婚 老公有外遇

結束第一段婚姻後,金燕玲在三十六歲時意外懷孕,決定再婚並再定居英國,可惜第二段婚姻同樣出現問題,她表示:「我專心湊小朋友,無人幫自己,搞到精神好緊張,自然愈來愈醜樣,於是就發現佢有外遇,我當時就快五十歲,可以走去邊?」最後金燕玲主動提出離婚,她憶起離婚後的徬徨心情更忍不住嗚咽:「我每晚都要飲酒同食安眠藥先瞓得着,好彩我囡囡好生性,鼓勵我離開英國返香港工作。」



鍾意就快D Share啦!