掃呢頁CODE去手機

2015年11月14日 星期六

麥浚龍:新碟限量版炒到成千銀 Juno:食水太深 :),Juno,麥浚龍,



問到Juno知唔知女友戴庚玲有嚟捧場,佢就話唔知。

next 1/1 pre

講到新碟限量版出現炒賣問題,Juno就覺得啲人食水好深。

next 1/1 pre

Juno以壓軸嘉賓身份登場。

next 1/1 pre

Juno唱出多首經典作品。

next 1/1 pre

Juno同周國賢合唱。

next 1/1 pre

麥浚龍女友戴庚玲(資料圖片)

next 1/1 pre

一年一度的樂壇盛事《軒尼詩炫音之樂2015》於亞洲國際博覽館隆重舉行,一眾歌手麥浚龍(Juno)、唱作歌手曲婉婷(Wanting)、澳洲二人女子組合The Veronicas、R&B男歌手Tim Omaji等,為音樂會擔任表演嘉賓。

麥浚龍(Juno)以壓軸嘉賓身份登場,唱出《耿耿於懷》、《念念不忘》、《濛》等歌曲,全場觀眾一齊大合唱,之後神秘嘉賓周國賢出場跟Juno合唱,掀起全晚高潮!

接受訪問時,麥浚龍(Juno)表示非常興奮,因自己很少出席同類型表演活動,而且今次有外國歌手同場,是跨國界的音樂會,並覺得香港應該舉辦多些類似的音樂活動。問到對年尾頒獎禮可有信心,Juno指獎項是額外喜悅,並指自己的新碟限量版出現炒賣情況:「有人話隻限量版出面炒到$990,但佢$750蚊買到,覺得好誇張,成幾倍喎,食水好深!」

女友秘密撐場

提到有消息指今年叱咤頒獎禮男歌手金獎是Juno與周柏豪之爭,Juno直言:「仲爭咩呀,做好自己本分,獎項唔到我哋歌手去控制,我做好自己本分,交足功課,抱平常心啦。但係12月會進入新戲嘅前期,所以都未必一定可以出席到頒獎禮。」另外,提到女友戴庚玲有來撐場,Juno笑言不知情,並謂見不到對方。談到2017年有機會開紅館演唱會,可會叫女友捧足咁多場,他說:「希望個個晚晚都嚟睇!」



鍾意就快D Share啦!