掃呢頁CODE去手機

2015年11月14日 星期六

陳庭欣:翟威廉爆朝早六點睇陳庭欣馬甲線 :),庭欣,翟威廉,陳庭欣,



威廉話喺如果想睇陳庭欣條馬甲線,要朝頭早六點鐘先睇到。

next 1/1 pre

威廉話同陳庭欣開廠成日開到早六點幾。

next 1/1 pre

陳庭欣話公開見過威廉條馬甲線喎,真係好老友喎!

next 1/1 pre

陳庭欣條馬甲線冇咗,不過腰一樣幼呀!

next 1/1 pre

齊齊做「印度西施」。

next 1/1 pre

又做得係幾似咁喎!

next 1/1 pre

威廉話佢咁大年紀唔學王浩信舉牌!

next 1/1 pre

藝人陳庭欣(Toby)以一身「印度西施」露腰服裝偕陳自瑤、沈卓盈以及張䂀雯等出席無綫節目《萬千星輝賀台慶》表演項目預演。

而今日除了王浩信和陳自瑤這對甜爆夫妻外,緋聞情人Toby與翟威廉亦一齊接受記者受訪,正當Toby解釋自己苦練的馬甲線因今早「唔小心」食早餐而淹埋時,原想護花解釋的威廉卻愈幫愈忙爆出驚人言論:「佢(Toby)條馬甲線,食咗早餐就唔見咗,如果想睇,要朝頭早六點鐘先睇到。(你成日六點鐘睇到?)冇呀!傳聞嚟嘅啫,我哋開廠成日開到六點幾。(開廠?)我哋開拍劇嗰啲廠!」身旁的Toby一臉尷尬,連番吩咐緋聞男友說話要小心。問Toby可有見過威廉的腹肌?她笑言:「喺2010年,全香港都公開見過(你哋幾時公開戀情?)你話馬甲線?馬甲線就快公開㗎喇!」

威廉自爆「不舉」

提到陳自瑤獲老公冧爆舉牌支持,問威廉何不舉牌支持Toby時,他又再語出驚人:「我呢啲年紀仲舉咩牌,都咁大年紀喇。(咁快不舉?)咦?大家好似叫我嚟係利用我咁嘅?」最終二人都笑而不語,只有在尷尬中開懷大笑!



鍾意就快D Share啦!