網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月8日 星期日

胡杏兒訂婚:請黃宗澤去飲 杏兒:相信佢戥我開心 杏兒,黃宗澤,胡杏兒,



杏兒講到明會請Bosco去飲,仲話相信對方會祝福自己。

next 1/1 pre

睇嚟杏兒同Bosco真係再見亦是朋友,好難得!

next 1/1 pre

Bosco咁你記得留到12月28號去飲杏兒嗰餐呀!

next 1/1 pre

一早起身都冇乜倦意,果然係人逢喜事精神爽。

next 1/1 pre

杏兒爆老公想生三胞胎。

next 1/1 pre

咁杏兒婚後真係要努力啲。

next 1/1 pre

杏兒今朝喺山頂出席活動。

next 1/1 pre

杏兒同未婚夫Philip Lee (資料圖片)

next 1/1 pre

剛宣布與男友Philip Lee訂婚的胡杏兒,上午於山頂出席慈善步行活動,提到將於12月28日進行婚禮,今日返天津拍劇到月尾的她,大嘆「好唔捨得」,又透露婚事已籌備多月,一切都與未來老公一起搞,也有許多朋友幫手,又謂:「終於知點解啲人揀喺外國結婚,因為簡單好多,雖然好多嘢要處理,但都係開心事。」

問到是否於Ritz Carlton舉行婚宴?她默認道:「好多朋友未請,因為之前未講得住,依家知道就可以call佢哋,希望盡快定人數,大概50圍。」並謂「胡說八道」一眾成員將擔任其姊妹團,伴娘則考慮問家姐是否願意充當,又指正跟Philip學客家話,並即場大晒幾句客家話。

請舊愛嚟飲唔尷尬

正在決定賓客名單的杏兒,被問到會否邀舊愛黃宗澤(Bosco)出席?她大方回應:「會,如果佢得閒,希望佢出席,但我知佢好忙,我生日佢都有send message畀我。(會否尷尬?)唔會,大家都係朋友,相信佢都戥我開心。」對於有網民叫Bosco「搶婚」,她笑謂:「拍戲咩!呢個係現實生活,大家睇得戲太多喇。(老公知你請佢?)知,佢都好支持、好歡迎。」

爆老公想生三胞胎

杏兒又透露婚後會請兩個多月假,跟老公周遊列國度蜜月,更有意前往愛爾蘭及英國,互相了解雙方成長的地方,她更難掩喜悅冧爆道:「佢話有地方想去就好去喇,咪第日唔畀去。(想生BB?)佢好想呀,最好一次過三胞胎,好多人都叫我放心,話會幫我湊小朋友,好緊張,但都係結婚先。」並謂簽約新公司前,已跟老闆蕭定一提及結婚事宜,好讓對方有心理準備,對方亦認為女仔一定要結婚。

鍾意就快D Share啦!