網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月10日 星期二

老婆食飽肚凸非有喜 Bob直認想追仔 Bob,林盛斌,



原來Bob嫂只係飽得滯,但係Bob受訪就話真係想追個仔,咁就要努力喇!

next 1/1 pre

藝人林盛斌(阿Bob)百忙之中抽空同老婆慶祝生日,仲喺微博大晒一家五口合照,相中阿Bob老婆肚凸凸,阿Bob更留言指老婆個肚有啲嘢,網民紛紛揣測阿Bob同老婆係咪又再造人成功!不過阿Bob接受《東網》訪問時就話老婆只係食飽飯先搞到肚凸喎,佢話:「我諗應該唔係,如果有咗嘅話佢(老婆)會話我知嘅,但佢又未同我講,應該唔係,肚凸應該係嗰日我哋食飽飯準備切蛋糕,可能我哋食得飽得滯,同埋之前生完未修晒身,個肚凸咗少少嘢出嚟,畀人有個咁嘅誤會,我睇完都覺得好好笑,都真係有啲似。」阿Bob又直言想追番個仔:「啲friend已經send晒message恭喜我,又話希望呢胎係仔,仔又好女又好啦,咁我都想生個仔嘅!」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!