網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月10日 星期二

《巨星放題》首播:Kay陳奕迅火併18藝人 Kay,陳奕迅,謝安琪,



謝安琪Eason《巨星放題》挑機十八星,搵出邊個先係「智」尊。

next 1/1 pre

「Miss Kay」謝安琪出題考考你!

next 1/1 pre

「Dr.吹神」Eason吹水定問問題架?

next 1/1 pre

陳慧敏(左)同林奕匡。

next 1/1 pre

鄭俊弘(左)同Miki。

next 1/1 pre

Ashina(左)同翠如BB畀啲問題考起咁喎。

next 1/1 pre

李美琪同狄易達好似玩得好開心。

next 1/1 pre

田蕊妮(左)玩到想求救咁樣,但蝦頭就信心十足。

next 1/1 pre

糖妹(左)同陳瀅就玩遊戲都咁精靈。

next 1/1 pre

關楚耀(左)同張繼聰就chok住咁玩。

next 1/1 pre

周柏豪同連詩雅到底邊個勁啲?

next 1/1 pre

到底係咩問題諗到個個頭都大?

next 1/1 pre

答案大家絕對意想不到。

next 1/1 pre

由最強娛樂資訊App《東網巨星》製作的節目必屬佳品,萬眾期待的重點娛樂節目《巨星放題》今日獨家率先首播!節目邀得兩位星級考官「Dr.吹神」陳奕迅(Eason)及「Miss Kay」謝安琪向一眾圈中人出題,誓要考盡大家的智慧!做得星級考官,Eason和Kay並非浪得虛名,分別屬於英國Kingston University榮譽博士及香港大學畢業生的他們,不但擁重量級學歷,IQ亦屬「博士級」!

刁鑽題考起

「Dr.吹神」Eason向來愛吹水,今次做主持便能滿足他講不停的欲望:「今次做主持都幾過癮,可以同圈中朋友玩遊戲輕鬆吓,兼考考大家嘅IQ同對冷知識有幾認識,其實大家都可以一齊動腦筋玩吓,幾益智。」自言愛玩IQ題的他更曲線讚自己IQ高:「問我IQ高唔高?大家話呢?我冇理由話你知我IQ渣,哈哈,不過有啲IQ題都真係幾刁鑽,考起我。」講到冷知識,Eason忍不住搞爛gag謂冷知識「其實都幾冷」,但亦坦言今次令他獲益良多:「生活上接觸到嘅冷知識,有啲我都唔知,所以今次我都學識咗好多,你哋又答啱幾多條?我都想知邊個藝人咁叻答到最多!」

隨身袋秘笈

至於Miss Kay則表示很榮幸能擔任星級考官,她亦直言十分愛玩IQ題和冷知識:「之前有個飲品樽蓋會介紹冷知識,我好鍾意睇,平時亦鍾意買啲IQ題或趣味題嘅書仔,袋定好多呢啲書方便同朋友玩。」自信爆棚的Kay亦自稱IQ很高,更大晒威水史:「搞笑嗰啲題目我實估中,試過有次節目主持人問我哋邊個仔唔掂得,掂親就死,大家都估唔到,但我就估中係K仔(氯胺酮),因為掂親K仔實冇命係禁毒口號,呢個都幾好笑,好似係為我而設。不過有啲核突或鹹鹹哋嗰啲題目我就冇咁易估中,可能係因為我心地純潔,或者性格比較正直。」

搶「放題IQ王」

每集《東網巨星》將會請來三位星級挑戰者參賽,各人會分別回答星級考官的三條IQ題,當考官講出問題後,挑戰者需在限時十秒內講出正確答案,以答中數量最多者為之勝出,若果答中數量相同,則會以答中時間較快者出線。頭六集初賽勝出的挑戰者將進身半決賽,六人再分成兩組進行比試,規則與初賽相同,不過這次每組有兩個名額可以打入終極總決賽,最後的四強就會作終極比併,答得最準、最快的挑戰者就能奪得「放題IQ王」 的美譽!

最強娛樂APP「東網巨星」

Android App (下載) - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App (下載) - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!