網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月24日 星期四

後台直擊 喊包陳慧琳 [壹週刊 - 1346] 陳慧琳,M1,

未出場,Kelly又爭取時間狂跳。探熱針後台直擊 喊包陳慧琳陳慧琳已經是第七度在紅館舉行演唱會,今次個唱是入行20周年外,更是結婚生仔後第一次,對Kelly意義重大,為求演出完美,在後台,Kelly化緊妝都不停練歌,又努力做定拉筋熱身。凍親肚臍開騷遇上寒流,著住單薄deepV歌衫勁舞的Kelly唔怕走光,只擔心肚臍。「最緊要個肚臍!(張)家輝講咗幾晚,話個肚臍會入風!就會肚痛,都驚㗎!好在跳完舞已 ...


未出場, Kelly又爭取時間狂跳。

探熱針

後台直擊 喊包陳慧琳

陳慧琳已經是第七度在紅館舉行演唱會,今次個唱是入行 20周年外,更是結婚生仔後第一次,對 Kelly意義重大,為求演出完美,在後台, Kelly化緊妝都不停練歌,又努力做定拉筋熱身。

凍親肚臍

開騷遇上寒流,著住單薄 deep V歌衫勁舞的 Kelly唔怕走光,只擔心肚臍。「最緊要個肚臍!(張)家輝講咗幾晚,話個肚臍會入風!就會肚痛,都驚㗎!好在跳完舞已經成個人熱晒!」

一邊化妝,一邊練歌。

三餸一湯,白飯任裝!愛心飯用上紅姑米煮, Kelly表示開騷前一定要吃飯,增加體力,跳舞都有力啲。

經理人鍾珍每日都會煲不同滋潤湯水俾 Kelly飲,第二場就是木瓜雪耳湯。

為了應付大量舞步, Kelly開騷前會在後台做拉筋。

三餸一湯,白飯任裝!愛心飯用上紅姑米煮, Kelly表示開騷前一定要吃飯,增加體力,跳舞都有力啲。

所有歌衫都搬到台底,預備 Kelly唱完即由升降台落去換衫。

晚晚喊

見到陪自己走過 20年的 fans,在場中不停大嗌「加油」和她大合唱, Kelly忍唔住喊,提到經理人及家人,又再喊,晚晚變喊包!

台上感人,後台一樣! Kelly每晚都有經理人鍾珍煲愛心湯,還有用紅姑同蔡瀾專營的白米煲飯,每晚食飽上台,暖胃又暖心!不過落到台,見番初入行時認識的同事, Kelly又嚟料,喊到成面眼淚!

Kelly穿著 Yiging Yin長裙,透視性感。

雖然打晒底,但極少如此性感的 Kelly自摸,睇到觀眾嘩嘩聲。

Kelly在四層樓高的太空船,從天而降出場。

提起入行往事, Kelly喊到收唔到聲。

Kelly與老拍檔雷頌德合唱《紀念日》。

張家輝提醒 Kelly肚臍會入風,所以一跳完, Kelly會披番件褸保暖。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!