網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月24日 星期四

Dress Like Me [壹週刊 - 1346]

Dress噏DressLikeMe派對日漸逼近,姊妹們挑好戰衣了沒?想明刀明槍打扮性感去獵食;純粹借佳節為藉口,以偏鋒造型自我滿足;還是一如以往保持索女形象……乜都好,普天同興湊熱鬧,對準心情穿得破格一點,高興至上嘛!穩陣靚女派唔想在派對上有任何失誤,就無謂作越級挑戰,乖乖地學熊黛林穿紅裙,雖然保守,不過cutting好一樣吸睛的。EmporioArmani立體剪裁背心裙$7,400蔡依林式風格, ...


Dress噏

Dress Like Me

派對日漸逼近,姊妹們挑好戰衣了沒?

想明刀明槍打扮性感去獵食;純粹借佳節為藉口,以偏鋒造型自我滿足;還是一如以往保持索女形象……乜都好,普天同興湊熱鬧,對準心情穿得破格一點,高興至上嘛!

穩陣靚女派唔想在派對上有任何失誤,就無謂作越級挑戰,乖乖地學熊黛林穿紅裙,雖然保守,不過 cutting好一樣吸睛的。

Emporio Armani立體剪裁背心裙$7,400

蔡依林式風格,總不乏浮誇的 diva元素,就算穿上白色 tuxedo式型到震連身褲,都要騷少少露出 metallic bra top。覺得太性感?至少都要踩對閃爆出眾的女鞋吧!

Gucci銀色褶紋皮 ace up boots$14,300

若然自問跟徐濠縈般站在潮流尖端,打扮當然要極為入時,正值 80s復古熱回歸,穿戴務必要華麗好玩,金雞一樣的百褶 ruffles設計就是不二之選。

DKNY金色百褶半截裙$4,990

玩型格一定揀黑色 look,好似胡定欣的低胸背心褲裝,剪裁立體感覺好 stylish,都唔使再搞什麼花臣,配一兩件設計獨特的首飾,已經足夠。

Dior 18K黃金配紫晶石及祖母綠寶石耳環

$105,000

Party look的入門離不開 colorful或 bling bling,若是夠 young夠 sweet,絕對可仿效劉詩詩以閃亮配搭示人,唔怕珠光寶氣顯得老成。

KOCHÉ銀/紅色珠片迷你裙$19,000

from Harvey Nichols

Let's Change

不少男士平日打扮平平無奇,面對大時大節這個 dress up的好機會,究竟穿什麼、配什麼才能自在突出,應該是唔多講究的男士來說是一大考慮。參考下列示範,或許你只需 twist一 twist,就可配出新形象呢!

復古 vintage風蔓延到西裝上,好似森美一樣鬆身絲絨西裝撞色西褲,係幾有 preppy feel,不過換番條 pattern褲就更醒神。

Paul Smith啡色方塊圖案西褲$6,100

嫌煩唔想置新裝,都得!可以從配飾入手,最明顯最風格化的,學單立文笠番頂帽,即刻有型晒了!

Initial藍色絨帽$690

平時穿西裝的機會可不少,但卻甚少嘗試其他西裝 style,唔想獨沽一味英式 dandy look,學吓張敬軒襯對長 boots,即刻有點 gothic型格。

Sergio Rossi亮皮長 boots$13,550

想穿西裝又嫌正裝配搭悶,建議選擇短褲套裝配短襪仔,你睇陳山聰示範幾 funky,不過記得打番個煲呔仔先夠 cute!

Scotch& Soda波點恤衫$1,090

及膝大褸對於男士來說總是太隆重,不過 party style又是另一種說法了!大家不妨學許志安以 sneakers配大褸, dress down一點就唔會似教父。

Burberry Prorsum啡色羊毛長褸$25,000

撰文:小草


鍾意就快D Share啦!