網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月8日 星期二

【假活佛】Tree Gun:畀面主禮 同佢唔熟 __,

在香港會展為影星張鐵林坐床賜冠搞出事,最終港產「活佛」如意寶白瑪奧色法王道歉認衰!原來今年10月4日的法會,是慶祝國慶66周年祈福大法會,港人熟悉的鍾樹根(TreeGun)議員是主禮嘉賓。今日《蘋果》記者問番TreeGun,佢話同「活佛」唔熟,畀面去主禮,至於活佛真假,TreeGun話:「佛教嘅嘢真係唔理解。問返啲朋友先。」鍾:國慶活動通常叫到我都會去。去一陣就走了。記:現在大陸話是假活佛?鍾:媒 ...


在香港會展為影星張鐵林坐床賜冠搞出事,最終港產「活佛」如意寶白瑪奧色法王道歉認衰!原來今年10月4日的法會,是慶祝國慶66周年祈福大法會,港人熟悉的鍾樹根(Tree Gun)議員是主禮嘉賓。今日《蘋果》記者問番Tree Gun,佢話同「活佛」唔熟,畀面去主禮,至於活佛真假,Tree Gun話:「佛教嘅嘢真係唔理解。問返啲朋友先。」

鍾:國慶活動通常叫到我都會去。去一陣就走了。

記:現在大陸話是假活佛?

鍾:媒體傳得好行,我都不知真定假,我要問返啲朋友查清楚先。我嗰日早去早走,其他就真係不知。

記:法王直接找你?

鍾:有朋友是他弟子,話師傅有個國慶活動,你來畀吓面參加了。一講到畀面都要去我都早走,都無食飯。

記:私下唔識?

鍾:唔熟,都知他是邊個,點過頭,又不能話唔識。宗教我就無信仰,仲要藏傳佛教咁神秘,我真係唔識。

記:而家爆出醜聞後,佢再叫你去不去?

鍾:咁要看咩事了,我而家都找不到他,仲搵緊人問。

記:佢在本港政商界都活躍......

鍾:係囉,所以我有時參加吓,主吓禮,如果你蘋果邀請我都會到。

白瑪奧色有份創立的世貿聯合基金總會秘書長就是鍾樹根;該會榮譽主席兼第一副主席就是李慧琼 。

當日「慶祝國慶66週年‧護國息災如意寶白瑪奧色法王無量壽佛千供祈福大法會」,主禮嘉賓還有中聯辦8個部長級官員,立法會議員李慧琼、鍾樹根、謝偉俊,演藝界有呂良偉。還有聯合國經社理事會常委、聯合國兒童基金會香港委員會主席陳晴,兩岸和平發展聯合總會會長陳守仁,港區全國人大代表陳勇,全國政協委員陳金烈,莊世平基金會副理事長莊榮新,兩岸和平發展聯合總會理事長吳天賜,廣州市政協委員、北京青聯副主席馬志達,北京青聯副主席張俊勇,香港教育工作者聯會會長黃均瑜,環球譽通投資有限公司董事長莊永健,兩岸和平發展聯合總會理事長蘇永安,香港九龍總商會監事長黃熾雄,全國人大代表林廣兆,香港影視紅星張兆輝,福建社團聯會永遠名譽主席李建超,香港佛教聯合會執行副會長何德心,國家一級演員劉玉婉,慈善企業家楊小娟等。參加者有3,000人!

《蘋果》記者


鍾意就快D Share啦!