網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月7日 星期四

告別作爆出 離巢康華:公司唔夠膽俾獎我! [壹週刊 - 1348] __,康華,M1,

探熱針告別作爆出 離巢康華:公司唔夠膽俾獎我!去年底無聲無息約滿無綫的康華,卻憑告別作《刀下留人》萬貴妃一角忽然爆出,贏盡網民歡心,盛讚44歲的她keep得好女人味濃,被賜封「最正奸妃」。入行21年未拎過任何獎項,拒留低無綫的康華,接受訪問時坦言自己唔識同人爭又唔夠人靚,更暗寸無綫唔夠膽俾獎佢。事實上,早在07年中已北上,留守內地打拼了5年的她,早已賺到笑!大台份約,可有可無。成身生晒凍瘡長期提供 ...


探熱針

告別作爆出 離巢康華:公司唔夠膽俾獎我!

去年底無聲無息約滿無綫的康華,卻憑告別作《刀下留人》萬貴妃一角忽然爆出,贏盡網民歡心,盛讚 44歲的她 keep得好女人味濃,被賜封「最正奸妃」。

入行 21年未拎過任何獎項,拒留低無綫的康華,接受訪問時坦言自己唔識同人爭又唔夠人靚,更暗寸無綫唔夠膽俾獎佢。事實上,早在 07年中已北上,留守內地打拼了 5年的她,早已賺到笑!大台份約,可有可無。

成身生晒凍瘡

長期提供膠劇的無綫,終於憑新劇《刀下留人》打開裂口!雖然冇一線阿哥阿姐撐場,但勝在題材夠新鮮,結果爆冷炒起話題,特別是在劇中飾演萬貴妃的康華,超搶戲!

「係意外驚喜,估唔到評價咁好。其實接《刀下留人》嗰段時間都撞咗一套大陸戲,嗰套戲要去哈爾濱拍,我試過零下四十度開工,成身生晒凍瘡好辛苦,加上考慮到自己喺香港好少機會接到咁好嘅劇本,所以就接咗《刀下留人》,推咗大陸戲。」剛由內地拍劇返港的康華說。

《刀下留人》是康華的告別作,劇裡飾演萬貴妃的她,表現被網民激讚,人氣急升。

雖然《刀》劇沒有小生花旦撐場,但卻有演技派演員如邵美琪、黃德斌、陳山聰及康華等人落力演出,結果爆冷成為網民力捧劇集。

有場戲被剪走

九四年入行的康華,拍過唔少劇集,講到最代表到自己的作品,她說:「我又冇數過拍咗幾多部,自己比較鍾意《刀下留人》個角色,因為多啲感情戲有機會發揮;另外仲有好耐之前嘅《陀槍師姐》大家姐角色,雖然同我個人太唔相似,反而係種挑戰。」

據了解,《刀》劇有不少場口最後被剪走,令出街的劇情出現不太流暢的情況。

「係呀!監製有提過,我死咗皇兒場戲都剪走咗,拍嘅時候拍多咗,有廿七、八集,要劇情緊湊啲就要取捨,本來播廿五集,而家有廿六集都多咗一集。有時就係咁,唔會樣樣嘢都完美。喺香港做電視有時間限制,大陸自由度高好多,我試過拍套廿五集嘅劇,最後可以剪到五十集;大陸市場太大,有好多唔同嘅平台,香港得一個。」康華說。

康華在《刀下留人》中,與飾演明憲宗的張景淳發展母子戀,奸到出汁。

《陀槍師姐》中,康華演黑幫大家姐仙姐一角,演得入木三分的她,演技已被觀眾認同。

03年《衝上雲霄》一劇內,康華被安排做超級配角 Carol,只得一集戲份。

自嘲唔夠靚

入行後一直留守無綫十四年的康華,○七年離巢北上發展,五年後重返娘家,去年底滿約後決定不再留低。

「公司係有搵我傾長約,但我做咗咁耐,好多嘢唔會再太介意,自己喺內地又發展得幾好,我鍾意自由啲,要合作都唔一定要被綁死。」

康華演技早被肯定,卻一直不曾得獎。

「有咁嘅(攞獎)機會當然想我相信只要佢哋(無綫)大膽啲,俾個咁嘅機會我,只要有個好劇本有發揮嘅角色,我會可以去爭取到一個獎,但呢啲嘢要睇好多環境因素。

「我肯定唔到自己仲欠啲乜,只係你俾我,我就會盡一切能力去做好,你唔俾我亦一定有你嘅原因,可能我唔夠積極、唔夠靚!不嬲都覺得自己係差一啲嘢,有時都幾自卑。」

12年,康華在內地劇《帝錦》中飾演皇后一角,深愛皇帝安七炫,得到內地觀眾的支持。

11年,康華與秦嵐、劉愷威合作拍攝《大唐女將樊梨花》,劇中飾演樊梨花好友刁月娥,令人印象深刻。

康華透露曾經為了搏見報做出位事,試過以性感打扮出現,結果辛苦自己,效果又唔見得好,最後她選擇腳踏實地,做好自己的戲。

後生出位過

康華不願意有為而為,棄權唔同人爭!

「冇太刻意去爭,係我嘅缺點,會蝕底嘅!但刻意去改變做啲自己唔鍾意嘅事,反而會令人唔舒服,又驚嚇親人。惟有盡量做到最好,做到人哋都覺得好,然後再俾機會我,當然,現今社會我呢個做法係龜速。」

康華說,自己也曾為爭取見報,做過一些越線行為。

「啱啱入行時後生,都做咗啲唔係自己鍾意做嘅事!有段時間身邊好多人叫我積極啲,或者起碼著得性感啲去影相做宣傳,咁做最後可能啲相有機會登出嚟,但唔係自己好想做嘅嘢。而家年紀大咗,見報率呢樣嘢好閒,自己唔係行嗰條路,踏實咁做好啲戲好過。」康華說。

康華一向低調處理感情事,除多年前被拍下與外籍男友拍拖,自從戀情消息浮面,康華透露在大陸有不少年紀比她小的男仔追求,但她不想隨便開始一段戀情,所以一切隨緣。

自小已學舞的康華,曾經與黃𨥈瑩同台跳芭蕾舞,一展所長。

除了拍劇,康華亦愛唱歌,偶爾也有接大陸登台騷。

多年來,康華自己一個在大陸跑碼頭,孤身一個女仔,吃過不少苦頭。

在圈內打滾廿一年,人緣不錯的康華有不少好友,佘詩曼是其中一個。

最佳綠葉

出生於天津的康華,七歲隨家人移居香港, 93年畢業於香港演藝學院舞蹈系, 94年參選港姐三甲不入,加入無綫成為藝員。入行廿一年,演過近百套劇集,當中最令人印象深刻有《鑑證實錄》系列的溫若嫻、《陀槍師姐》中的大家姐心姐及《掃黃先鋒》的淫媒 Anita等。多年來從未做過女主角,而且多演反派,是無綫綠葉中堅分子。

06年,康華曾經憑《男人之苦》入圍《萬千星輝頒獎典禮》的「最佳女配角」,但卻敗在《隨時候命》的楊思琦手上, 07年中滿約離開無綫,北上賺人仔五年。 12年回巢,短短三年拍超過十套劇,去年滿約決定唔玩,卻憑告別作《刀下留人》中的霸氣萬貴妃爆出,被網民熱捧。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!