網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月7日 星期四

夜蒲女鬥事業線 [壹週刊 - 1348] __,M1,

爆壹爆夜蒲女鬥事業線大除夕夜,爆哥同咗成班豬朋狗友去「給平」,諗住一路飲酒一路睇女迎新年。損友帶咗爆哥去佐敦一間新場,點解唔去老蘭呀?原來呢間場當晚為咗搶客,竟然抵死到搞咗個「事業線比賽」,搵咗一班夜蒲女參加,鬥低胸晒事業線,冠軍仲可以獲得一部最新型號「唉瘋」添,所以吸引咗唔少女仔參賽。雖然低俗,但爆哥likeit,gogogo!入場時,個職員俾咗三張貼紙爆哥,爆哥問佢有咩用,佢就猥猥瑣瑣咁話:「 ...


爆壹爆

夜蒲女鬥事業線

大除夕夜,爆哥同咗成班豬朋狗友去「給平」,諗住一路飲酒一路睇女迎新年。損友帶咗爆哥去佐敦一間新場,點解唔去老蘭呀?原來呢間場當晚為咗搶客,竟然抵死到搞咗個「事業線比賽」,搵咗一班夜蒲女參加,鬥低胸晒事業線,冠軍仲可以獲得一部最新型號「唉瘋」添,所以吸引咗唔少女仔參賽。雖然低俗,但爆哥 like it, go go go!

入場時,個職員俾咗三張貼紙爆哥,爆哥問佢有咩用,佢就猥猥瑣瑣咁話:「陣間你就知,包你話過癮。」當晚間場好鬼多人,想搵個位企吓都難,可能呢度係佐敦,間場好鬼多 MK仔同 MK妹,蒲慣中環嘅爆哥真係有啲唔慣,不過諗到有女睇,算啦。倒數完後,好多女仔立即除咗件外套。嘩,個個都一副戰鬥格低胸上陣,唔知班女做咗乜嘢手腳,個個都夾到條事業線又長又深,男客人睇到眼定定。之後,班女仔走勻全場拉票。原來,男客人支持邊個事業女,就可以將手上嘅貼紙,貼落事業女個胸度,邊個女仔得到最多貼紙,就可以成為冠軍。男女授受不親,點好意思呀。不過,爆哥為表尊重大會,都搵咗個女仔嚟貼,不過只係貼喺佢隻手臂。但係,之後有好多女仔詐型,話明係事業線比賽,點解係鬥貼紙多嘅?

另外,可能呢個比賽太出位,當晚就有大批反黑探員嚟查牌,嚇到一班事業女即刻著番件衫。

現場氣氛高漲,仲有情侶即場嘴嘴添。

勝和坐館轉型拍戲

呢排勝和真係多是非,當中猛人上海仔仲搞到滿城風雨,話要開記者會申寃,點知最後玩潛水,依家去咗邊都冇人知。而勝和又就快選坐館,唔少大哥近日都忽然變得高調,睇嚟江湖從此多事。

有人打崩頭爭上位,但有現任坐館就睬你都傻,開始不問江湖事玩轉型。爆哥上星期跟朋友去演藝學院後面嘅電影中心,睇一套動作片《極鬪》嘅首映,去到望望張海報。咦,點解套戲個出品人咁熟口面嘅?望真啲,原來係勝和坐館沙田 Me。朋友同爆哥講,沙田 Me投資咗二百幾萬拍呢部戲,仲搵咗港視一個導演幫手拍添,佢兩個仔都有出鏡㗎。爆哥聽講,呢套戲已經排緊期喺戲院上映,亦會賣埠去東南亞上畫。睇嚟,沙田 Me真係好想做娛樂大亨咁喎。話時話,勝和人都好鍾意做娛樂圈,好似猛人四眼柱,除咗做電影《黑社會》嘅顧問,仲出埋鏡添。

靚女呻港鐵多鹹豬手

唔少女性朋友同爆哥呻,每日返工放工坐港鐵時都好慘,因為每逢人多擠逼時,就會有啲鹹豬手出嚟揩油,就算佢哋點樣小心,都有俾鹹蟲抽水嘅危險。爆哥聽完,都替佢哋唔抵。

二十三歲嘅 Nami就話,好多時啲人都貪方便唔肯企入去,塞晒喺門口位置,搞到個個人都要面貼面手貼手。女仔好易蝕底㗎嘛,所以佢每次搭港鐵,都會打醒十二分精神。而另一位 model身形嘅 Carmaney就話,試過有朋友坐港鐵時俾人非禮,朋友即用手機反拍色狼,仲大聲話將段片擺上網,到時一傳十、十傳百,色狼都唔使再有面見人。 Carmaney就希望港鐵可以學吓日本嘅做法,喺繁忙時間設立女性專用車廂,男士一律禁止使用,咁班鹹濕佬就唔會有機會落手,女士們又可以放心。

Carmaney建議港鐵設立女性專用車廂。

港鐵人多擠逼,經常發生鹹豬手非禮事件。

爆哥乜料

金融界撈家,穿梭黑白政商界,朋友遍布旺角至中環,每星期都八到

唔同料,同《壹》仔讀者過吓癮!


鍾意就快D Share啦!